Anonym bruker Skrevet 31. desember 2009 #1 Skrevet 31. desember 2009 Var invitert til middag hos noen venner i kveld og hadde derfor ikke handlet inn noe ekstra til i dag. For en time siden ringte kona i huset og lurte på om jeg har tatt svineinfl.vaksine. Det har jeg ikke gjort og siden de har lite barn i huset så sa hun at jeg ikke kunne komme likevel. Drittkjærring!! Snakk om å komme med den to timer før middag og fire timer etter butikken har stengt!!! Så nå sitter jeg her da. Med pølser og potetmos. Godt nyttår, du liksom!!!
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2009 #3 Skrevet 31. desember 2009 Uff,den var jo lei! Det synes jeg var kjempekjipt gjort! Du skulle bodd i nærheten her så kunne du kommet på skinkesteik til meg :=) Vi var VELDIG heldige så fikk lånt oss litt penger i dag rett før butikkene stengte,har skjedd en feil hos jobben så jeg har ikke fått lønn,men svigermor kom til reddning
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2009 #5 Skrevet 31. desember 2009 Hun er egentlig ganske kul, men blitt så OVERHYSTERISK etter at hun fikk baby. Det er til å bli galen av!! Dritt at hun ikke kunne sagt fra litt før om ikke annet. Så man kunne fått handlet inn litt mer mat eller lagt andre planer. Møkk!!
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2009 #6 Skrevet 31. desember 2009 Er mest bare forbanna akkurat nå, men det blåser over etterhvert! Godt at dere fikk penger og mat. Det er iallfall bedre med dårlig mat enn ikke noe mat i det hele tatt
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2009 #8 Skrevet 31. desember 2009 Skjønte ikke den der nei. Du får kose deg med en bra film og drikke tre flasker vin.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2009 #9 Skrevet 31. desember 2009 Er gravid så jeg drikker ikke, men det blir nok en ok kveld til slutt likevel. Blir bare, ARRRG, så irritert!! Hadde gledet meg masse til kalkun-middag. Kjøpt ny kjole og greier. Pøler og potetmos i joggis var ikke akkurat det jeg hadde sett for meg.... Men det hjelper å få ut irritasjonen!
Gjest Sauen har julekuler på Skrevet 31. desember 2009 #10 Skrevet 31. desember 2009 Hehe, hva i all verden gjør de resten av tiden da? Går hun ikke ut av huset med ungene? Må eldre søsken være hjemme fra skole og barnehage, og far være hjemme fra jobb? Smittet kan man jo bli hvor som helst... Greit nok å ta forhåndsregler, men om du er frisk som en fisk er da sansynligheten for at du skal smitte babyen ganske så liten... Skumlere å gå på butikken da...
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2009 #11 Skrevet 31. desember 2009 Ikke godt å si hva de (dvs. hun) tenker? Er nok en fiks idè hun har fått for seg. For det har ikke blitt nevnt noe som dette før Er nesten så jeg bare må le nå Pølsemiddagen er spist og nå skal jeg skeie ut med litt kaffe & sjokkis. Og det er sant som de sier: Det hjelper å skrive av seg irritasjon. Alt blir så meget bedre etterpå HI (de andre svarene er også fra HI)
Gjest Skrevet 31. desember 2009 #12 Skrevet 31. desember 2009 Aldri så galt at det ikke er godt for noe; Jeg og mannen kommer til å sitte å småflire av venninna di halve kvelden. Altså; Jeg forstår at førstegangsmødre kan bli litt overbekymra, men denne her var skikkelig drøy. Hehehe, den der får hun vel høre en stund:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå