Anonym bruker Skrevet 31. desember 2009 #2 Skrevet 31. desember 2009 Og jeg liker NAV, tenk det! Har møtt bare hjelpsomme og flinke folk der! Måtte bare si det.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2009 #3 Skrevet 31. desember 2009 Hehe, du jobber sikkert der.... Har nøtt hyggelige folk der jeg også... Men seriøst mye ubrukelig der!!! MEST ubrukelig, de med kunnskap sitter bak gjemte kontorer og trenger ikke folholde seg til strømmen av folk!
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2009 #4 Skrevet 31. desember 2009 Ikke fått penga dine så du fikk kjøpt raketter???? Folk flest er sure på nav fordi de ikke fikk pengene i tide!
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2009 #5 Skrevet 31. desember 2009 Hehehe Jeg har fått pengene mine jeg... Handler ikke om det i mitt tilfelle. Det jeg er sur på er at alle idiotene som besvarer tlf i min bydel ikke kan noe som helst!!! Når man har et dødsykt barn har manb ikke lyst å krangle med idioter! Så kyss meg i ræva, mange av NAV personale er inkompetente hovne ekle empatiløse mennesker! Som ikke har noen kunnskap!
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2009 #6 Skrevet 31. desember 2009 Og til deg med rakett kommentaren, du jobber definetivt på nav! Du er et prakteksempel på hva jeg mener!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå