Gå til innhold

Mistet babyen din håret???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når misten den det og når kom det tilbake?

Min mistet absolutt alt innen de første to måndene. Det kom tilbake sagte men sikkert fra hun var 1 år gammel..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja er det ikke rart...min er 4 mnd hun har mistet på den ene siden liksom men vokser sakte ut....hun har mistet hår på motsatt side av det hun sover på..så det er merksnodig....

Skrevet

Nei. Jenta mi ble født med to cm lange permanentkrøller og de ble værende gitt.

Gjest eelis+kian
Skrevet

Han mistet alt oppå hodet, men det kom tilbake etter bare 3-4 uker :-)

Skrevet

Nei, begge ble født med mørkt langt hår. Første måtte til frisøren da han var 5 mnd, litt teit med strikk i håret på gutt....

Skrevet

han er 5 uker og har ikke mistet noe enda såvidt jeg kan se... han har mørkt hår, ikke forferdelig mye men ikke så lite heller

Skrevet

Her er det massevis med mørkt hår - 11 uker gammel - ikke mistet noe enda, men regner med det skjer siden begge foreldrene er blonde:)

Hadde visst masse mørkt hår jeg også.. tror barnefar begynner å bli litt mistenksom;)

Skrevet

Nei det gjorde ingen av dei. Dvs lille fekk litt "måne" i bakhovudet sidan ho sov ekstremt mykje dei første månadene. Eldste mista ikkje eit einaste hårstrå omtrent, men så sov (og låg) han minimalt...

Skrevet

Nei. Min jente ble født med masse svart hår, og mistet ikke noenting. Nå er hun 9 måneder, og har allerede vært hos frisøren for første gang :o)

Skrevet

Hun mistet en del i bakhodet, men det kom tilbake igjen.

Hun er over 3 år, vi har enda ikke behov for å gå til frisør..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...