Anonym bruker Skrevet 31. desember 2009 #1 Skrevet 31. desember 2009 Her sitter jeg på nyttårsaften helt mutters alene.... det er trist det!! kos dere dere andre i kveld, og godt nyttår!!!
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2009 #4 Skrevet 31. desember 2009 Jeg er også alene i kveld, men har ingen grunn til å synes synd på meg selv. Jeg har det godt og varmt, en stor kopp med kakao, gode tøfler, rikelig med mat, drikke og en stor posjon med godt humør! Skjønner at det ikke alltid er like morsomt å være alene når de andre er flere, men vet du hva? Da må man gjøre det beste ut av det man har og kose seg så godt man kan Godt nyttår!!
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2009 #5 Skrevet 31. desember 2009 jeg og mannen hadde noe uenigheter! så han reiste nå! du andre som er alene... unnskyld at jeg sier det, men er godt at det ikke bare er meg! men selfølgelig... trist for deg også!
Kongeørna Skrevet 31. desember 2009 #6 Skrevet 31. desember 2009 Håper dere klarer å gjøre det beste ut av det, jenter! Jeg vasser i unger og drømmer om en stille nyttårsaften Men skjønner at det er vanskelig når det ikke er selvvalgt! Godt nyttår.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2009 #7 Skrevet 31. desember 2009 Skal være helt alene og gleder meg til å ha full styring på fjernkontrollen:) Deeeeiiiiiiliiiiig er joooordeeeeen!!
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2009 #8 Skrevet 31. desember 2009 Sitter alene i kveld jeg også.. Eller vært det helt siden julaften egentlig.. Og pga at jobben har driti seg ut igjen har jeg ikke fått lønn og ikke fått handlet inn masse digg. Så spiser brødskiver og drikker vann. Men jeg tenker alltid at det kunne vært værre, ikke hatt strøm, et sted å være, eller en liten unge med foreldre som drikker seg voldsomme i dag.. De er det synd på...
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2009 #9 Skrevet 31. desember 2009 Er alene jeg å Mens sambo er på fest, sitter jeg her 23 uker på vei og aleine... Han gadd ikke en gang og spørre meg om å være med.. da ble det hjemme da som alternativene er å dra ut med en gjeng fulle folk som ikke er heeelt sikkre på hvor de ska l-ute i den kulda her... Nooo way
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2009 #10 Skrevet 31. desember 2009 Helt alene jeg også. Skulle vært på fest, men er så forkjølet. Ganske deilig å bare slappe av, men det føles nesten litt ulovlig og taperaktig... Jaja.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2009 #11 Skrevet 31. desember 2009 sitter mutters alene jeg også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå