Gå til innhold

Veldig fornøyd med at det snart er 2010:-)


Med baby nr 3 i magen

Anbefalte innlegg

... og at jeg fortsatt ikke har født!!!

Jeg har nok hatt relativ stor angst for å føde nå helt i slutten av desember og merker at jeg snart kan puste lettet ut. Venter nr 3 nå 17.januar og fødsel med nr 2 tok i underkant av 2 timer, så det er vel enda noen timer til jeg føler meg helt trygg på at det ikke blir desember barn.

Jeg har faktisik ikke fått sove ordentlig og nesten ikke vært i aktivitet fordi jeg har vært så redd for å føde før den magiske grensen kl 24 i natt. Veldig rart å ha en sånn dato å forholde seg til i forhold til det å føde. Mine to andre barn er født i april, så jeg har aldri tidligere tenkt på at det er viktig når man føder, men denne gangen har jeg blitt helt besatt de siste ukene. Tror ikke at jeg kommer til å føde før termin, da første mann kom på termin og nr 2 kom 11 dager etter, men har likevel blitt helt besatt av denne tanken. Er det andre som nå også begynner å føle seg lettet over at 2010 nærmer seg med stormskritt?

Ønsker alle kommende januarmammaer lykke til. Nå er det ikke lenge igjen:-) og det som er helt fantastisk er at vi allerede nå vet at 2010 kommer til å bli et magisk flott år med ny baby! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har termin i morgen (1. januar!) og har vært veldig spent hvis babyen skulle kommer i 2009 eller ikke. Har mye kynnere og ryggsmerter og nedpress, så er fremdeles litt spent på tidspunktet. Er gravid med nr. 2 så jeg håper for en rask fødsel denne gangen....jeg krysser fingrene for 2010...

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det akkurat som deg :) For ti år siden klarte jeg meg akkurat over nyttår før datteren vår ble født, og denne gangen ser det også ut til at jeg kommer over nyttår :) Terminen min var 27.12., men heldigvis ble det overtid.

Jeg har også ligget våken noen netter og vært kjempestresset over kynnere og nedpress, men nå senker jeg skuldrene.

Mange synes sikkert det er rart å stresse sånn med dette, men synes det er viktig spesielt i forhold til skolestart.

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da sov jeg som en stein i natt:-)

Utrolig deilig å ikke bekymrer seg så mye. Sov sammenhengende fra kl 01 til 8.30, opp en liten tur på do og sov så vidre til 10.30. Hurra!

Håper den gode søvnen fortsatter selv om jeg igrunn ikke forventer det;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

endelig har jeg kommet over grensen jeg også, har termin imorgen med nr 3. Første var prematur, nr 2 kom to dager etter termin og nå venter jeg spent på når nr 3 melder sin ankomst.. Lykke til til dere alle andre som skal føde snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...