Patetica fåkksi Skrevet 31. desember 2009 #1 Skrevet 31. desember 2009 Alle gode ønsker for 2010 og hele det neste tiåret. Fest med måte i kveld også krangles vi neste år! Skål fra Patetica og Ørn.
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 31. desember 2009 #2 Skrevet 31. desember 2009 godt nytt aar krangler ikke saa mye, men pytt pytt
Gjest sug lut Skrevet 1. januar 2010 #3 Skrevet 1. januar 2010 Et aldeles strålende nyttår til deg også, du Sydens Perle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå