galemathias og snusmumrik Skrevet 31. desember 2009 #1 Skrevet 31. desember 2009 Jeg har begynt å tempe og får beskjed på ff at temperaturen min varierer mer enn normalt. Det står videre at dette kan bety at jeg ikke temper på samme tid hver morgen osv.. men det gjør jeg. Jeg temper hver morgen til samme tid, før jeg står opp. Selv om temperaturene mine tydeligvis varierer mer enn normalt har jeg en klar tempdropp og en ganske tydelig indikert eggløsning. (kanskje litt vel stor dropp, men)... Vet dere hva annet det kan skyldes (enn manglende konsistens i målemetode)? Takker for svar:-)
Gjest Skrevet 31. desember 2009 #2 Skrevet 31. desember 2009 Hei Det er bare slik hos enkelte at tempen går mer opp og ned. Du temper nå riktig. Det viktigste er at du ser at tempen er høyere etter eggløsning. Har du link til chartet ditt? (du finner den med å gå på "sharing", så "homepage setup", da står der en link i en boks øverst på siden).
galemathias og snusmumrik Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2010 Takk for svar:-) Har du tid til å titte på det? Jeg vet ikke om det blir riktig link, men må bare prøve å poste det, så får vi se :-) http://www.fertilityfriend.com/ttc/homepage_module.php
galemathias og snusmumrik Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2010 prøver igjen :-) http://www.fertilityfriend.com/home/2bdf38
Gjest Skrevet 2. januar 2010 #5 Skrevet 2. januar 2010 Hei igjen Tempkurven din ser bra ut den Men du begynte å tempe veldig sent i syklusen, så det er litt vanskelig å si helt når du hadde EL da. Men slik som kurven din er nå ser det ut som det var på CD 22, slik som FF har merket av. Jeg syntes ikke at det var så mye forskjell på målingene dine, det var kun den på CD 19 som var spesielt lav da, men det gjør ikke noe. Når en tolker tempkurver så er det viktig at en ser på hele kurven og ikke legger vekt på en og en måling. Så dette ser nå bra ut det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå