Anonym bruker Skrevet 31. desember 2009 #1 Skrevet 31. desember 2009 Går rundt her høygravid, er ikke sammen med bf og har ikke vert det.. Men jeg har et enormt savn etter han for det, men om det er egentlig han eller bare noen det er ikke godt å si. Føler meg hvertfall veldi ensom.. Hadde leilighet alene, men nå flytter jeg hjem til mine foreldre når den lille kommer. Sitter her og er alene på nyttår, jeg vet bf er på fest med mange av mine venner og en som er veldi hypp på han.. Livredd for at hun skal ødelegge den lille sjansen vi har for å få en sjans sammen med vår lille. Problemet er at alt det triste i meg kommer ikke alltid i tårer, men mer sinne og agresjon.. Som igjen går utover andre, som er veldi dumt. Noen som har vert i en lignende situasjon? Tips til hva som kan få opp humøret?
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2009 #2 Skrevet 31. desember 2009 Prøv å se deg selv i speilet (bokstavelig talt) Fortell deg selv hva for en fantastisk kvinne du er, hvor vakker du er, hvor mye du fortjener, rams gjerne opp alt du fortjener, hvor sterk du er, og si det høyt til speilbildet ditt. Det letter nok humøret ditt;-) Om bf ikke er smart nok til å holde seg sammen med deg, så er han IKKE verdt DEG! Du og den lille i magen skal klare det fint, enten med eller uten han!! Du er fantastisk, sterk og modig! Gå til speilet og fortel deg selv det, stryk den lille magen og fortell barnet ditt hvor fint dere skal få det Uansett bf eller med bf!
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 31. desember 2009 #3 Skrevet 31. desember 2009 Det var et solid og godt råd, anonym 16:45! Jeg håper HI tar deg på ordet, og vil ønske henne lykke til med fødsel og fremtiden. Ha tro på at alt ordner seg, så ikke negative tanker bremser utviklingen. Godt nytt år med nye muligheter, HI! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå