driving home for christmas Skrevet 31. desember 2009 #1 Skrevet 31. desember 2009 Skal steke kalkunbryst i kveld, siden det blir litt mye med en hel kalkun. Men, er det noen som vet ca hvor lang tid i ovnen?? Ser på pakka at den skal stå til det viser 68c, men ikke noe om ca steketid....er jo litt greit å vite i forhold til tilbehør.
1881 Skrevet 31. desember 2009 #2 Skrevet 31. desember 2009 På pakken vi har kjøpt står det følgende: Stek kalkunbrystet på 180 grader i ca 1 time og 15 minutter. Dekk til med folie mot slutten av steketiden hvis du synes steken blir mørk!
driving home for christmas Skrevet 31. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. desember 2009 Tusen takk, da prøver jeg det Godt Nytt år!
erteposen + 4 Skrevet 31. desember 2009 #4 Skrevet 31. desember 2009 Jeg brukte 55 min. på mitt sist vi laget, og tok den ut ved 68 g. og lot den ligge på benken i 15 min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå