2tettebabyer Skrevet 31. desember 2009 #1 Skrevet 31. desember 2009 Har ikke hatt så mye energi før i hele svangerskapet :-) og har så lyst til å stå på miniski eller kjøre spark eller bortoverski eller skøyter... ja hva som helst... Men får ikke lov av gubben... så det ble med en laangt gåtur i det fine og kalde været. Før det støvsugde jeg hele huset selv om det ikke var veldig møkkete og i går fikk jeg ryddekick. Kanskje er det det fine vinterværet som gjør det.. ikke vet jeg... noen fler med masse energi for tiden tett opptil termin??? :-)
Lavendel*06*10* Skrevet 31. desember 2009 #2 Skrevet 31. desember 2009 Jeg er helt motsatt.. 6 dager igjen til planlagt snitt, og vil helst bare sove.. dette er nr 2 og dette svangerskapet har vært en smule "mye".. Blir så godt å bli ferdig!
2tettebabyer Skrevet 31. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. desember 2009 Det kan jeg skjønne... Godt det bare er 6 dager igjen da :-) Jeg har også vært trøtt og slien, men de to siste dagene har jeg fått masse energi, og det er veldig deilig :-) Lykke til :-)
tre@sko�fikk jente 1 dag over� Skrevet 31. desember 2009 #4 Skrevet 31. desember 2009 Jeg har hatt merkbart mye mer energi de siste to dagene i forhold til de foregående 2 mnd... Vasker og styrer, går lange turer osv. Håper selvfølgelig at det er et tegn på at det blir fødsel snart, men har mine tvil. Lite action her, ingen rier/slimpropp/vann eller noen ting...... (termin om 10 dager)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå