Gå til innhold

andre som skal være heeelt alene idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er alene med en liten jente på 2år- som jeg egentlig skulle ha idag. Men fordi BF begynte å tulle seg i morges, og mente vi hadde misforstått hverandre (skjønner ikke hvordan han har klart å misforstå det, da det aldri har vært noe tema at han skal ha henne idag). Hvertfall, ble vi enige om at han skulle få ha henne idag, da det er hans helg. Så skal jeg få ha henne enste julaften også:D Meenne, siden jeg egentlig hadde sett for meg en rolig kveld, sitter jeg nå helt mutters alene. Vennene mine med barn, er sammen med familien, og det er ingen av dem jeg føler jeg kan invitere meg selv til. Vennene mine uten barn er samlet på en hytte på Geilo. Mamma og de er på fest.. Og ellers er det ingen jeg kjenner som jeg kan være med.. Hva skal jeg gjøre i kveld da? Vaske huset? 22år og mutters alene på nyttårsaften:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det sååå ille å være mutters alene? Du ville vel ikke holdt jentungen oppe til klokka tolv uansett?

Nei, kom deg ut av survemodus, last ned "sex and the city the movie", tenn masse lys, skru på varmen, finn en nattkjole eller et annet godt plagg, finn frem nachos, kjøttdeig, ost, rømme og salsa pluss noe øl eller annet godt og nyt kvelden.

Skrevet

Jeg skal være helt alene. Er vant til det så det gjør ikke så mye

Skrevet

Vet du, skulle gjerne ha bytta med deg! Vi er bedt bort, innen gangavstand, men det er et skikkelig styr med såpass kulde som det er, og to veldig små barn og to større.

Har aldri vært alene jul eller nyttår, men det har alltid vært min drøm å være på hytta alene noen mnd! Ville sikkert ha gått på veggen etter et par dager, riktignok... Synes det virker så fantastisk å være alene. Nyttårsaften er da ikke så spesiell dag heller. Gjør som hun over her foreslår, se en film og spis noe godt!

Godt nyttår!

Skrevet

Er alene med min lille tulle på 2 mnd. Teller det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...