Musemor med tre søte små Skrevet 31. desember 2009 #1 Skrevet 31. desember 2009 Hei Jeg har inntrykk av at alle kjøper ny vogn til nummer to. Er det bare meg som er så fornøyd med den jeg hadde til nummer 1 at jeg har tenkt til å bruke den igjen?
petite fleur Skrevet 31. desember 2009 #2 Skrevet 31. desember 2009 Vogna til nr 1 var helt for jævlig, en gammel simovogn som jeg kjøpte brukt. Så fort gutten vår ble stor nok til å bruke sittedelen, kjøpte jeg en ny sportsvogn. Simovogna brukte vi som sovevogn i bhg. Denne gangen vil jeg ha en ordentlig vogn, men vil fortsatt kjøpe brukt. Synes vogner koster altfor mye generelt, så jeg er på leting etter vogn på finn. Bare synd at det er INGEN som selger vogna jeg vil ha.... (Brio go)
Gjest Skrevet 1. januar 2010 #3 Skrevet 1. januar 2010 Jeg har også beholdt vognen Var jo superfornøyd med min OTH! Ingen vits å bytte den ut da
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 1. januar 2010 #4 Skrevet 1. januar 2010 Nr 1 bruker forstatt vogn når han sover, men ettersom vi har to vogner til han (arvet en og kjøpte en) blir det ikke noen ny vogn her heller. Med mindre enn at vi vi mot formodning skulle få behov for søskenvogn...
twoboys & a girl Skrevet 1. januar 2010 #5 Skrevet 1. januar 2010 Kjøpte ny til nr to for hadde en gammel emmaljunga. Kjøpte ny emmaljunga duo edge som jeg er kjempe fornøyd med, å som vi skal bruke nå til neste. Den gamle vognen står i bhg. Har en del triller i tillegg.
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 1. januar 2010 #6 Skrevet 1. januar 2010 Jeg hadde simo duo til 1.mann og skal bruke den nå til 2.mann. Jeg satt bort denne da mini var 1,5 år og kjøpte en emmaljunga scooter, så nå står simo duo vogna like pen på loftet og venter på å bli tatt fram Jeg var også veldig nøye med å dekke den til i sola, så er ikke falmet i det hele tatt..
snartmammapåny Skrevet 1. januar 2010 #7 Skrevet 1. januar 2010 Jeg kunne nok dignstiseres "vogndilla" med nr 1, så nr 2 har flere alternativ å bli trillet rundt i. Siden jeg har tremin i september trenger jeg en stor og lun og varm vintervogn til vinteren. Til det har vi en pent brukt emaljunga edge 07mod. På høsten og når endelig våren kommer tilbake har vi den beste vognen i verden (men egen subjektive mening) en Bugaboo cameleon. Har også en del traller og praktiske løsninger, men de ble overflødige da bugabooen kom i hus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå