Anonym bruker Skrevet 31. desember 2009 #3 Skrevet 31. desember 2009 Så å si aldri Noen få ganger tidligere i dette svangerskapet, da jeg faktisk talt ikke klarte tanken på sex... har vært MYE plaget med kvalme, for ellers er jeg ikke tungbedt, hehe
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2009 #4 Skrevet 31. desember 2009 hi her.... jeg har nemlig etter sist fødsel mistet lysten....totalt=( egentlig er jeg glad i sex jeg....men nå kjenner jeg at jeg ikke har lyst.... frystrert.... tenker at dersom jeg avviser mannen min...slutter han å prøve seg, og det vil jeg jo ikke..for jeg håper jo at lysten kommer tilbake... har det veldig fint med han, på alle måter..fram til jeg nå sliter med lysten ...=( hva skal jeg gjøre med dette da??
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2009 #5 Skrevet 31. desember 2009 Det er helt normalt at sexlysten varierer. Det vil den gjøre senere i livet også, både for deg og mannen din. Det er viktig at dere snakker om det, og det er du som må ta initiativet til samtaler, siden det er du som avviser nå. Det er vesentlig at han forstår at det ikke er på grunn av ham du avviser, men fordi du ikke "fungerer normalt" akkurat nå. Fortell ham at du synes han er attraktiv og sexy fortsatt, så han ikke begynner å tvile på det. Så til spørsmålet ditt: generelt avviser vi hverandre sjelden. Men i løpet av svangerskapet har jeg blitt uvel noen ganger mens vi har sex, og må avbryte. DET kan være frustrerende for den andre. Heldigvis snakker vi om det, og han tar det ikke personlig. Og vi er nær hverandre på andre måter, massasje, gjensidig onani o.l. Lysten kommer tilbake, ikke vær redd. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2009 #7 Skrevet 31. desember 2009 Synes du skal bestemme deg for at idag har jeg lyst(ikke bokstavlig idag). Lage litt stemning f.eks. Er mulighet for at du faktisk liker det!
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2009 #8 Skrevet 31. desember 2009 Sjeldent det skjer. MEN, og det er et stort men.. Når jeg sliter med svangerskapskvalme så blir det ingenting, punktum. Dette er mannen min klar over, så derfor spør han heller ikke. Har også et problem med hormoner og lyst når jeg ammer. Når sistemann kom til verden så hadde jeg overhodet ikke lyst og slet med tørrhet i nesten 1 år. Tror ikke jeg kommer til å amme like lenge neste gang.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2009 #10 Skrevet 31. desember 2009 Hele tiden.. Blir gaaaal av sexmas, og mister all tenning når han spør om han skal gå og dusje før vi legger oss i tilfelle det blir noe på ham, eller om jeg kan gi ham en blow-job, om vi skal ha sex, begynner å grafse meg på puppene, som om det skulle gjøre meg kåt og klar.. Har prøvd å forklare at det ikke blir mer sex av maset, heller enda mindre! Jeg har mistet interessen for sex etter at vi begynte å prøve å flere barn.. Er liksom ikke sex for nytelsen lenger, bare for å lage barn (føler jeg, selv om jeg vet det er feil å se sånn på det..). Nå har vi bare sex et par, toppen tre, ganger i uken.. Tror mannen min ville vært fornøyd med fire-fem ganger, så vi er jo ikke så langt unna egentlig..
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2009 #11 Skrevet 31. desember 2009 Han var forresten ikke sånn før.. Vet ikke helt hva som har gjort at han har blitt sånn.. Anonym 16:59
Miztery Skrevet 31. desember 2009 #12 Skrevet 31. desember 2009 Har jeg ikke lyst, så har jeg ikke lyst, og da sier jeg bare nei, ikke i kveld.. Men som regel får jeg lyst når han har lyst, også har vi oss litt sammen..hehe Hæppi nju jer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå