mamma til to blånisser :) Skrevet 31. desember 2009 #1 Skrevet 31. desember 2009 ...låse seg inn i leiligheten våres da uten å spørre oss på forhånd hvis de har en fryseboks og ett disponibelt rom nede i kjelleren? syns det ikke e mer enn rett å rimelig at de venter til vi e hjemme og så sier fra om at de ska hente noe i fryseboksen....ellers kan de jo snoke i privatlivet vårt for alt vi vet...
Gjest ->>- Skrevet 31. desember 2009 #2 Skrevet 31. desember 2009 Antagelig, i og med at de har disposisjonsrett til rommet. I en vanlig utleieleilighet ville de ikke ha lov til å låse seg inn.
mamman til to gutter Skrevet 31. desember 2009 #3 Skrevet 31. desember 2009 Jeg har leid et sted hvor utleier måtte gjennom leiligheten vår for å komme til loftet sitt og da var vi klar over at de av og til ville komme inn til oss. De prøvde å unngå og hente ting når vi ikke var hjemme, men jeg regner med de var der noen ganger uten at vi var hjemme også og det syns jeg man må regne med når man vet at de har tilgang til ting kun gjennom leiligheten man leier. Må jo være fryktelig tungvint for utleier å kun ha tilgang til fryseboksen når dere er hjemme, hva hvis dere er på ferie i 2uker, kan de ikke hente noen ting i fryseboksen da?
xxxJulianexxx Skrevet 31. desember 2009 #4 Skrevet 31. desember 2009 Selvfølgelig har de lov til det. De hadde ikke hatt lov hvis det var en helt separat leilighet uten rom de har til disp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå