Gå til innhold

Tok cbd med ukesindikator i dag og den viste gravid 3+!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet positivt på julaften og ut i fra mine beregninger var jeg da 11 dpo. Dvs at nå er jeg 18 dpo. Herlighet, hva skjer da? Tenkte den kom til å si 1-2 eller 2-3 men i alle fall ikke 3+!!!!! Andre som har opplevd lignende? Har ikke spesielt høy hcg de andre gangene jeg har vært gravid, men så har jeg også bare målt hcg de 3 gangene det gikk galt i år.... Nå tør jeg i alle fall håpe enda litt mer at denne gangen går det bra og jeg er superspent på UL mandag 11. januar kan dere tro! Da er jeg kanskje littegranne lengre enn jeg tror da? Men det er jo rart or jeg var juio bhos gyn på syklusdag 11 (4-5 dager før EL og da kunne han ikke se noen modne egg og vi hadde ikke sex før det.....

hmmmmm lurer fælt nå ja:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hihi, kanskje det er tvillinger? :)

Skrevet

Så flott massemor;))

Denne gangen går det bra;) Og så flott måte å starte det nye året på. Kos deg masse. Ønsker deg all mulig lykke i svangerskapet.Du har virkelig fortjent dette.

Et riktig flott og godt nytt år ønsker jeg deg;))

Varm klem fra meg

Skrevet

Så spendende. Lykke til på UL

Skrevet

Det samme skjedde meg også, Maddemor! Jeg testet klart positivt 4 dager før ikm. Tok så digital med ukesindikator på julaften som altså var ikm. Den viste 3 +. I tillegg har jeg vært dårlig og kastet mye opp allerede. Dro til fastlegen for å få målt hcg, men hun sendte meg til gyn pol. Jeg hadde nemlig en MA 31 oktober med utskrapning, fikk en kjempe stor mens 27 november, og så disse veldig positve testene nå ved ikm. Var redd det kunne være en blæremola siden jeg ikke har fått svar på abortmateriale fra MA i oktober. Men legen på Ullevål tok UL i går, og der kunne vi se både fosteranlegg (så vidt det var) og plommesekk. Alt så normalt ut og graviditeten tilsvarte 5 uker, akkurat det jeg er i følge egne beregninger. Ikke alltid gyn har rett ang modne egg heller. Da jeg var på kontroll etter ma, sa gyn at jeg kom til å få mensen 14 dager senere fordi hun så en el cyste, men dagen etter kontrollen fikk jeg mensen allikevel.

Ikke lett å forstå seg på egen kropp!!!!!

Tror ikke vi skal stole blindt på den ukesindikatoren siden alle produserer forskjellig mengder med hcg. Variasjonene er jo store!

Håper vi klarer det begge to denne gangen:-)

Skrevet

Tusen takk jenter:)

Jeg kvakk jo skikkelig da 3+ formelig lyste mot meg i dag for det hadde jeg ikke ventet. Og sambo sier han blir helt ør og kval av å tenke på at det kan være 2 der inne, hi hi:) er han med på leken må han også tåle steken:) Men selv tror jeg det bare er 1 der inne og at hcg bare er litt høy akkurat nå. De vokser jo i rykk og napp i starten.

Leit å høre at du også har hatt MA Zigzag:( Det er utrolig vondt å oppleve, men veldig kjekt at du ble så fort gravid igjen da:) Da er det litt lettere å komme seg videre på en måte, selv om man har ingen å miste..... Har selv min 4. graviditet i år og vet hva jeg snakker om her...

Krysser alt jeg har for at vi begge kommer i mål denne gangen og masse gratulerer til deg:)

Nå skal jeg dra min trøtte kropp opp på badet og krype til køys:)

he he, svigermor kommenterte i kveld at jeg så så blek og pjusk ut og lurte på om alt er vel med meg:) Tippper hun skjønner hva som er i gjære, men hun har heldigvis vett til å ikke spørre:)

Natta jenter!

og GODT NYTTÅR!

Skrevet

Jeg var redd selv jeg for at det kunne være to stykker, men vi så bare en foreløpig...... Jeg tror som deg at de vokser i rykk og napp, og at noen har høyere hcg enn andre. Fastlegen mente at man ikke skulle legge så mye vekt på fargeindikatorer. Hun sa at en gravitest enten er positiv eller negativ, that`s it! Vi jentene her inne er nok veldig glad i å tolke slike tester uansett:-) Har totalt vært gravid nå 5 ganger, men har foreløpig bare ett barn. Derfor håper jeg virkelig det går denne gangen!

Blir spennende å følge med på deg videre, Maddemor. Så du skulle på UL nå i januar. Denne gangen MÅ du bare lykkes:-)

Riktig god natt, og godt nytt år!

Skrevet

Grattis Maddemor!! Husker deg godt fra Bli gravid. Jeg var der ikke så lenge, men lenge nok til å vite at du VIRKELIG fortjener denne graviditeten! Stå på videre og kos deg med graviditeten:) Denne gangen går det bra for oss!

Skrevet

Tusen tusen takk:))))))))))

Synes faktisk selv jeg fortjener å lykkes denne gangen jeg:)

Og jeg unner faktisk ingen å slite med å få barn og at folk som deg lykkes tidlig er bare herlig å høre:)

Zigzag; nå var det jo ingen streker og farger å tyde, men bare en tekst, men jeg skal ikke tenke for mye på det og bare vente til UL og se. UL-time 11. januar så det blir spennende og ganske nervepirrende......

I dag våknet jeg med mindre ømme pupper, men håper det ikke har noe å si for det. Mener å huske fra da jeg gikk med gutten min at symptomene forsvant rundt uke 6 en gang for så å komme tilbake et par uker senere, så jeg vil ikke bekymre meg for mye. Har bare bestemt meg for at denne gangen SKAL det gå bra!

Stor klem til dere:)

Skrevet

Jeg tok både tester med streker (sterk farge) og den derre hersens ukeindikatoren!

Vi lar det ligge og ser frem til UL, vi:-) Jeg får nok UL på samme tid som deg fordi jeg avtale med gyn om å få dette når jeg er i uke 6/7. Blir spennende:-)

Skrevet

Hei vennen min, godt nytt år og velkommen inn hit!!!

Slet noe forferdelig med å holde meg våken i går, og kastet opp det meste av det jeg spiste hehe, godt kvelden er over sier jeg bare!! Hivd ut julepynt idag og spist restemiddag, så nå er d bare å boltre seg i sofaen. Hehe så svigermor synes du så pjusk ut ja!!!!

Ser du skal ha ul dagen før meg, jeg skal den 12. Så nå får vi bare som du skrev bli feite sammen å gjøre oss klare til sommerbarn!!! Stooor klem

Skrevet

Takk i like måte vennen:)

Synd å høre at du fortsatt sliter med kvalme!

Her har jeg i grunn fått sove lenge i dag og sto ikke opp før kl 10.30:) Deretter har vi holdt på i hele dag med å pakke ut, rydde, vaske klær, brette kklær. legge på plass klær, skru sammen møbler osv osv. Har ikke satt meg før nå for nå hadde jeg så mye headrush at det var helt grusomt. Og når ejg endelg satte meg nå som kom kvalmen for fullt:( Har nok holdt på litt for mye i dag, så nå tror jeg at resten kan få ligge til i morgen.

Nå er sambo overbevist om at det er 2 der inne:) hi hi! han sa at det var ikke rart at jeg hadde mye blodtrykksfall for det er jo 2 der inne som tar alt blodet mitt:) hi hi, jeg må le altså:) Han er jo litt vittig da!

Ja ja. nå skal jeg slenge bena høyt og coolen resten av kvelden tror jeg:)

Stoooor klem

Skrevet

Hehehe, blir spennende å se på ul da!!! Kvalmen kommer m en gang her og med for mye stress, best å ta d med ro ja!! Så flinke dere er i huset, tenker det er lekkert der nå som dere snart er ferdige. Er så utrolig glad du er gravid asså!!! Ha en flott kveld og helg. Stooor klem.

Skrevet

Ja det blir veldig spennende:)

Har symptomer som kommer og går hele tiden, men det er vel normalt det?

Mener å huske fra gutten vår at symptomene forsvant litt rundt uke 6 for så å komme tilbake igjen et par uker senere....

Huset er jo ikke klart ennå da. Fortsatt mye som ikke er på plass, men vi får bare ta tiden til hjelp.

Tenk, nå er du snart ferdig med 1. tri da! Som tiden flyr alstå:)

Ja denne gangen skal vi komme i mål begge to, nemlig!

Stoooooor klem

Skrevet

Helt normalt at de kommer og går ja!!! JA 6 dgr igjen av 1-tri, håper virkelig det er hj.aktivitet der enda, for vi 2 skal nemlig bli foreldre til sommeren igjen!!!! Kos deg videre i huset, bare ikke slite deg ut nå da, få deg en halv sykemelding eller no!!! klem

Skrevet

Gratulerer så masse!

Dette fortjener du at går bra. ( husker deg fra bli gravid)

Testet selv positivt på søndag:) 9mnd etter sa. Er i dag 5+1:)

Denne gangen skal det gå bra for oss alle!

:)

Skrevet

Katta mi; godt å høre at det er normalt:) Klart det fortsatt er hjerteaktivitet der vennen! Helt sikker på at om en drøy uke er vi begge overlykkelige over hjerteaktivitet:)

Vi skal ha baby til sommeren og HØSTEN vi da:) Min termin er jo 5-6. september et sted der omkring....

KAAAAAN jo bli en augustbaby og da..... fikk 4 dager før tiden sist:)

Moni; Så koselig å bli husket:) Da er vi like langt ca vi da. Når har du foreløpig termin?

Skal bli koslig å bli kjent med deg inne på trimestrene:)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...