Anonym bruker Skrevet 31. desember 2009 #1 Skrevet 31. desember 2009 Vi skal bare ha pizza. Det blir nyttårsmaten vårt i år. De siste ukene, har vi spist altfor mye av alt som heter julemat. Pinnekjøtt, ribbe, kalkun... Er lei av det nå. Så glede meg til pizza i kveld
Kongeørna Skrevet 31. desember 2009 #2 Skrevet 31. desember 2009 Vi er bedt bort, tror vi får lammestek Godt nyttår!
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2009 #3 Skrevet 31. desember 2009 Åh, det hørtes godt ut Vi er et helt nabolag som treffes til den ene naboen vår hvert år:) De lager kalkun, stek, ribbe, og ALT til tilbehør
DK+2 Skrevet 31. desember 2009 #4 Skrevet 31. desember 2009 Vi er blitt bedt til et vennepar, de skal ha kalkun og pinnekjøtt m/tilbehør, gleder meg masse! Men syns det er så "fælt" at jeg ikke klarer spise så mye som jeg ønsker når det er så godt mat, hehe. Magen min er så høyt oppe, så jeg blir veldig fort mett! Egentlig burde jeg kanskje se på det som en fordel, for da slipper jeg å overspise.. men akkurat i disse tider kunne jeg godt hatt plass til LITT mer..
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2009 #6 Skrevet 31. desember 2009 kalkun.... nammmm.... Enig m ei her om at jeg kunne spist mye mer av maten.... for min del er d kvalmen som stopper meg... ikke magen.. ennå...
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2009 #7 Skrevet 31. desember 2009 Kalkun og fløtegratinerte poteter:) (men hjemmelaget pizza hørtes utrolig digg ut)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå