Venterpå#2 Skrevet 31. desember 2009 #1 Skrevet 31. desember 2009 Hei, Jeg er førstegangs. og har ikke så mye peiling på utstyr og div. til baby. Men vi har fått (eller skal få da) en voksipose i gave fra svigerforeldrene mine, og svigermor spurte meg hvilken type jeg ville ha. Hun snakket om noen forskjellige måter å lukke posen på og forskjellige materiale osv. Jeg har prøvd å søkt litt rundt på internett for å se etter forskjellige poser, vil jo gjerne ha en som man kan bruke både når babyen er nyfødt og i noen år (?) framover. Vil også at den skal være såppass varm at man ikke behøver å ha dyne i tillegg til voksiposen. Er det noen som har noen gode tips om hvordan poser som er bra, eller som du er fornøyd med? Tar imot alt med takk Her er foressten den som jeg har sett mest på, og som jeg liker, men aner jo ikke om den er bra? http://www.voksi.com/view_product.php?id=19
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 31. desember 2009 #2 Skrevet 31. desember 2009 Hei:-) Hvis du skal ha en pose som varer i noen år kan du ikke kjøpe sånn pose iallefall. Vi har voksi classic som jeg brukte når jeg var lita. Den koster ca 3000 kr nå. Du har også voksi urban som er en litt tynnere utgave. Hvilken pose som passer for deg avhenger mye av hvor du bor, om barnet skal sove ut osv. Jeg bor i Trøndelag. Vi har brukt vår masse iallefall:-) Du trenger sannsynligvis ikke posen så mye i starten - når det nærmer seg mai og over 5 +, men til da er det jo kjempegreit:-) Til høsten blir den sikkert brukt kjempemye:-)) Vi har saueskinn under posen da:-) Hyggelig at de vil kjøpe pose til dere da:-)
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 31. desember 2009 #3 Skrevet 31. desember 2009 Den posen du legger link til kan vell brukes til barnet er 3-4 år tror jeg:-) Lik den vi har:-)
Elinlita Skrevet 31. desember 2009 #4 Skrevet 31. desember 2009 Jeg venter en gutt i mars og vi har fått en slik som du har lagt ved link til, men vår er den "Penguin Blue". Jeg spurte flere og det var voksi classic de fleste anbefalte. Svigers måtte ut med ca 2500 kroner for vår, men man kan spare mye penger på å kjøpe den på flust.no. Tror den kostet 1700 kroner der
Elinlita Skrevet 31. desember 2009 #5 Skrevet 31. desember 2009 http://www.flust.no/baby-og-smaabarn/sove/voksi-pose-classic/
Venterpå#2 Skrevet 31. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 31. desember 2009 Takk for svar Du skriver først at hvis jeg vil ha en pose som varer i noen år, så kan jeg ikke kjøpe sånn pose? hva mener du med det?
Venterpå#2 Skrevet 31. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 31. desember 2009 var til Sugarbells<3J08<3April2010<3
Venterpå#2 Skrevet 31. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 31. desember 2009 Elinlita: takk for tipset. Skal si til svigers at de kan se på den siden for å få posen billigere :)
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 31. desember 2009 #9 Skrevet 31. desember 2009 https://nostebarn.no/sites/webbutikk/Enterprise%20Portal/CITP_EPCSSItemDescription.aspx?WTID=939&WREC=43727797692&WKEY=[65534:43727797692] En sånn skinnpose som man ikke kan regulere:-) Ble litt utydelig ser jeg nå:-p
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 31. desember 2009 #10 Skrevet 31. desember 2009 Dersom du kjøper en Voksi Classic, så er det mulig å kjøpe til en sommerdyne. Da kan man bruke posen så og si hele året. Vi har både vinter og sommerdyne og er kjempefornøyde!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå