Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 31. desember 2009 #1 Skrevet 31. desember 2009 28.des kl 23.45 måtte hun gi tapt og trakk inn sitt siste åndedrag. Jeg hadde vært der nærmest hele dagen og sett på at hun slet seg gjennom smerter. Hun fikk smertestillende ved 23 og etter det roet hun seg såpass ned og sovnet stille inn uten å surkle så mye. Jeg ba pappa om å kjøre meg hjem kl 2330, for jeg var sliten. Og jeg følte på meg når jeg gikk ut døren at det var siste gang. Men, jeg er så glad for at jeg lot pappa og mamma få de siste minuttene med henne i stillhet og ro. Pappa rakk å komme opp igjen (tar 4min å kjøre hver vei..) og satt der og holdt henne i hånden. Jeg er så uendelig trist, men tanken på overskriften på dette innlegget gjør meg varm og god. Jeg kan smile ved tanken på at det løftet (og ikke minst det ønsket) hun ga mannen sin da han gikk bort for nesten 11år siden nå er gjort på en fin måte. Bestefar sa: "Når du er klar, så kommer du til meg". Det har vært en gjenganger de siste årene om at bestemor ikke ville forlate oss før hun var klar og før hun var sikker på at hun hadde gitt pappa det hun ville gi. Bestemor: Å ikke ha deg her nede på jorden og snakke med deg og gi deg en klem er så uendelig trist. Men jeg er så glad for de stundene vi har fått sammen. Og med Daniel, som du elsket så høyt! Minnene lever videre i oss og jeg skal sørge for minner til Daniel også. Jeg er så glad for at jeg fikk sagt hadet til deg og at du smilte med verdens største smil da jeg kom siste dagen - selv hvor dårlig du enn var. Du har alltid gitt meg et smil og tid til meg. Jeg er glad i deg, Bestemor. Og som Daniel sier: Omma... Minnene lever.....
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 31. desember 2009 #2 Skrevet 31. desember 2009 Vedmodig lesning, likevel godt å høre at avskjeden ble verdig og vakker. Stor trøsteklem til dere.
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 31. desember 2009 #3 Skrevet 31. desember 2009 snufs..... klem til deg
Musemor med tre søte små Skrevet 31. desember 2009 #4 Skrevet 31. desember 2009 Kondolerer så mye. Er alltid vondt å miste en som man er glad i. Stor trøste klem
Gjest Skrevet 31. desember 2009 #6 Skrevet 31. desember 2009 Å,vet ikke hva jeg skal si jeg..Ble helt på gråten her.. Vedmodig å lese ja.. Kondolerer så masse! Hun har det godt nå! Slipper ingen smerter mer.
Dotten Skrevet 31. desember 2009 #7 Skrevet 31. desember 2009 Nydelig skrevet og hun hørtes ut som en nydelig bestemor! Trøsteklem!!!
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 31. desember 2009 #8 Skrevet 31. desember 2009 Kondolerer så mye. Sender mange varme tanker da vi står foran en lignende situasjon om ikke lenger her også. Min 90 år gamle bestemor har leukemi på 2 året og det er helt utrolig at hun fortsatt lever. Smertene blir verre dag for dag og vi forbereder oss alle så godt det går. Som jeg sa til henne da jeg var yngre: "Det er en grunn til at det heter bestemor vettu, det er fordi du er den Beste Mor det"...
Monajenten Skrevet 31. desember 2009 #9 Skrevet 31. desember 2009 Så utrolig trist Vålerenga, men det er godt at hun endelig får komme til sin kjære. Mine tanker går til deg og Daniel. Stor klem.
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 1. januar 2010 #10 Skrevet 1. januar 2010 sender dere en varm klem....
Gjest Skrevet 1. januar 2010 #12 Skrevet 1. januar 2010 Uff, så trist. Jeg ble helt på gråten selv her jeg.. Kondolerer så masse... Sender deg en stooor klem
Bare™ Skrevet 1. januar 2010 #13 Skrevet 1. januar 2010 Nå satt tårene lett!! Vakkert skrevet, kondolerer så masse! Min egen bestemor døde nyttårsaften for noen år tilbake- så jeg får en sånn spesiell følelse hver nyttårsaften hvor jeg tenker masse på henne. Så godt våre bestemødre setter slike spor i oss- deler av de lever videre i oss, og måtte vi bare bringe de gode delene av de resten av livene våre!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #14 Skrevet 1. januar 2010 Takk for fine ord. Det varmer mye =) Har vært på graven til bestefar hver kveld og tent på to fakler. Selv om hun ikke ligger der enda, så skal hun ligge der. Det har vært en fin ting å gjøre og har i tillegg vært godt å få gjort det. Savnet er stort, men det er virkelig en så herlig og fin ting å tenke på at hun har snakket om det i 11år å komme ved siden av bestefar når hun døde. Og det var hennes aller siste og største ønske. )
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 1. januar 2010 Forfatter #15 Skrevet 1. januar 2010 Mr & Mrs Smith and Smule Vet du hva, det samme har jeg sagt til bestemoren min! ) Når du skrev det husker jeg såååå godt da jeg var ca 10år og sa det til bestemor. Den klemmen jeg fikk etterpå av henne var såå god )
PAVEEL Skrevet 1. januar 2010 #16 Skrevet 1. januar 2010 Kondolerer så mye! Ble på gråten her nå. Klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå