Gå til innhold

Mobbe barn for navnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Seriøst, pleide dere å gjøre det da dere vokste opp?

Synes dere det er greit at ungene mobber andre barn dersom de har navn dere synes er rare?

Burde foreldrene til rødhårete barn farge håret deres slik at de ikke blir mobbet? Er det kanskje bedre med parykk? Er ihvertfall gammeldags med gråpapirpose over hodet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er forskjell på å bli mobbet og å bli ertet. Har jeg blitt mobbet? Nei. Har jeg vært nødt til å ta imot mange kommentarer pga tre uvanlige navn? Ja. Jeg skulle gjerne vært de kommentarene og den ertingen foruten. Selvsagt er det ikke greit med mobbing, men jeg tror det er urealistisk å tro at barn ikke får kommentarer pga svært uvanlige navn bare fordi deres foreldre er politisk korrekte på et nettforum.

Skrevet

signerer meg80 på den...

Skrevet

Signerer meg80.

Leste forøvrig navnet Bersvend høyt for meg selv, og i neste sekund hørte jeg "Bæsj Vent" fra 4 åringen. I barnehagen hennes har de drevet å tullet mye med navn. Og selv om jeg har forklart uendendelig mange ganger at hun ikke får lov til å gjøre det, har vi fortsatt en lang vei å gå på det området. Så jeg er dessverre helt sikker på at min datter er en av de som hadde ertet og kommentert svært uvanlige navn og såret noen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...