solei Skrevet 31. desember 2009 #1 Skrevet 31. desember 2009 Har ikke satt meg inn i saken der en 26 år gammel mor har kreft. Men vil bare opplyse om at når en får en slik diagnose så blir alt snudd på hodet. Min bror er døende av kreft i en alder av 29 år. Han hadde god jobb og samboeren også. Da han ble syk ble hun sykemeldt i tillegg til han. Han ble trygdet etter 1 år og hun gikk kraftig ned i syke lønn. De hadde god inntekt og derfor ett bra stort lån. Nå hadde de ikke klart seg om det ikke hadde vært arveoppgjør i familien! De hadde måttet solgt huset og kjøpt en hybel. De hadde ikke hatt råd til julegaver og skikkelige klær. Når han dør vil hun få utbetalt forsikring. Da vil hun kunne jobbe igjen og økonomien bli bedre. Men det er jo nå oppi sykdommen de trenger penger. Han hadde aldri hatt råd til noen operasjon utendlans om det lot seg gjøre. Så jeg skjønner godt at folk samler inn penger til kreftsyke. De kommer i en svært uheldig gruppe og det rammer begge parter. Begge blir trygdet og økonomien mye verre for de. Jeg fikk sjokk da han sa hvor ille det var. heldigvis fikk han arvepenger for en stund siden. Det reddet samboeren hans og ungene. Tenk hvor jævlig å være syk og vite at de muligens ikke klarer seg FØR en selv er død...tragisk!
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 31. desember 2009 #2 Skrevet 31. desember 2009 Det setter virkelig saker og ting i perspektiv, kosi. Jeg har ikke ord... Stor klem til deg og dine!
solei Skrevet 31. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. desember 2009 Takk! Ja, jeg trodde ikke at slikt rammet de med gode jobber og god økonomi. Men alt blir altså snudd på hodet fullstendig...og det tok lang tid før vi forstod hvor ille det var!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå