Gå til innhold

Noen som har termin 24 April ?


judianna

Anbefalte innlegg

Jeg har termin 24 april og venter en jente , lurer på om det er flere som har termin akkurat den dagen ? Blir spennende å se i så fall hvem av oss som har en liten en som er utålmodig som kommer før , eller om nurket venter lengst mulig .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har termin 24april og venter en gutt. Jeg regner med at min lille gutt vil være der lengst mulig siden jordmoren flyttet terminen min ifra 6mai til 24 april

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har og termin 24. april =)

I magen bor det en jente, og jeg håper hun ikke altfor lenge over vil vente ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også har termin 24.april og venter en gutt. med 1.mann fødte jeg 3 uker før terminen, regner med at jeg føder tidligere denne gangen også. Gleder meg til å få den lille i fanget om 3 mnd :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har termin 24 april, og venter en gutt!!:) Førstemann kom som avtalt på termindato, så vi får se om denne også gjør nettopp det. Har en hektisk eksamensperiode som starter i mai, så helt greit om han venter littegranne;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også termin 24.april! så gøy at vi er en liten gjeng :) jeg skal føde på Ullevål, hvor skal dere? artig om man møtes på fødeavdelingen! vi vet ikke om det er jente eller gutt her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er forresten fra Bergen så det blir nok kvinneklinikken eg skal føde på ja , kanskje vi treffes der hvis noen andre er fra Bergen ? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hvordan går det med dere jenter?

Nå har vi i ukr 32. Er det noen som har hatt nedpress eller fått vite at hode har kommet ned, evt. festet seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg var hos jm (i januar) så lå babyen med hodet ned. Men slik som hun romsterer rundt der inne, særlig på natterstid, så er det ikke godt å si hvordan hun ligger nå;)

Har neste jm-time i midten av mars så det blir spennende å se hvordan det ligger an da.

 

Er ellers i finfin form:)!

 

Enn dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde time 16.februar og jordmor mente at babyen ligger med hode ned, men at den enda ikke har festet seg.

 

Idag har jeg kjent nedpress, noe som er veldig ubehagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde time 16.februar og jordmor mente at babyen ligger med hode ned, men at den enda ikke har festet seg.

 

Idag har jeg kjent nedpress, noe som er veldig ubehagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var hos jordmor forrige uke og da lå jenten min med hodet ned , men hun er voldsom aktiv så hun danser vel rundt litt enda :-) Bare hun ikke finner ut at hun skal sitte seg på rompen de siste ukene da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter en gutt den 24 april :-) Blir spennende å se om han har tenkt å komme til termin, det kan jo bli trangt på fødestuen da 23 april visstnok er den datoen flest barn fødes på...:-) Jeg skal føde på Ullevål. Han ligger med hodet ned og har gjort det en stund, men jeg føler han romstrerer veldig for tiden så jeg får se om han holder seg der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har også termin 24 april og venter på en liten jente. Skal føde på SUS. Andre fra Stavanger området?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

vet ikke.. skal på kontroll på torsdag. kan man kjenne selv om det er festet? vet ihvertfall at babyen ligger med hodet ned :) også tror jeg magen sank betraktlig i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hodet var ikke festet på siste jordmor-time (i midten av mars) og jeg skal ikke ha neste time før en uke etter termin så det er ikke godt å si.... Men hun lå med hodet ned iallfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom lillegutt den 1 april istedet for den 24 :-)

 

Da vannet gikk og jeg ringte Ullevål, var det første de spurte om hvorvidt hodet var festet. Fastlegen min hadde ikke notert ned noe på siste kontroll (hun mente nei, jeg mente ja), og da jeg oppga at det ikke var notert ned noe ble de ganske irriterte og mente fastlegen ikke hadde gjort jobben sin. Hodet var i alle fall godt festet, og han kom i rekordfart- 48 cm lang og 2650 g :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer så mye! plutselig er det liksom realistisk å tenke at den lille kan komme "når som helst".. spennende! men også litt koslig å ha den i magen. litt godt å ikke være veldig utålmodig enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg har også termin 24 april. 17 dager igjen til termindato. Jeg skal føde på A-HUS. Hva med dere andre?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...