Gå til innhold

Symptomer 4+4??


Lenemor25

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

da er vi 2. Jeg har akkurat det samme + at jeg helst vil sove heile dagen. Vi er 4+5 :)

Snodig at du har termin 9.sept når vi har fått beskjed av sykehuset at vår termin er 6. (Har tatt prøverør, derfor sykehus)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De regner kanskje litt ulikt da. Egget vårt ble befrukta 12.des :) En dag fra eller til spiller jo egentlig ingen rolle så lenge det går bra i tida framover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke test enda...venter lengst mulig...har gått 2 uker over ikm før uten at jeg var gravid så greit å vente en stund til :)

 

Gratulerer så mye :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag skulle jeg egentlig fått mensen. Den har ikke kommet og jeg har testet positiv siden 2 dag jul nå. Tror jeg har tatt en test hver dag siden..... Hehe. :) Klarer ikke helt og forstå at det er sant.

Jeg er oppe på toalettet sikkert 5 ganger pr natt, og i dag tidle hadde jeg ikke matlyst. Fikk ned ett knekkebrød tilslutt. Ellers bare veldig lat, men i godt humør og veldig glad. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Har termin den 10. sept! Symptomene er ikke så mange hos meg.. Eller var ikke det før testen sa GRAVID! Da ble jeg plutselig kvalm og sliten! Hihiii..

 

Så langt er jeg bare trøtt og har murringer/stikkinger i livmoren. Tisser hele tiden og er tørst.. Håper egentlig det stopper der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke vært hos legen enda jeg, men testen var veldig positiv:):):) ble gravid på første forsøk:)moro!

Er små kvalm innimellom,utrolig ømme pupper, og stikkinger i livmoren,og lyst på vann vann vann hele tiden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har termin 3. september.

har ikke noe særlig kvalme, men har litt ømme pupper, samt trøtt og sliten og stikkinger i underlivet :) så er nok ganske vanlige "plager" men veldig koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 11 september. Jeg har vært her inne for å se hvordan dere har det..:-) Jeg har også ømme pupper og drikker mye vann...men er det noen av dere som føler et press oppe i magen??Jeg har ikke sure oppstøtt, men har et press der???

robbiefan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...