Gå til innhold

Fy flate så slemme noen av dere er!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare takke for at dere har ødelagt dagen min fullstendig, og tråkket selvtilliten min så langt ned som den kommer!

Trivelig å være førstegangsmamma her inne ja!

Mener selv at jeg er en fanrastisk mor, og har ikke noe probem med å gjøre alt selv! Det var ikke det som var poenget i mitt tidligere innlegg!

Dere som har lest det, skjønner sikkert hvem jeg er.

Synes det er utrolig trist, at det finnes så slemme og hensynsløse mødre! Også nå i julen da! Hvorfor svarer dere på den åten dere gjør?

Har dere blitt mobbet tidligere? Slik at dere føler for å rakke ned på andre, for å føle dere bedre? Isåfall har dere min medfølelse!

Hvis dere bare rett og slett er onde av natur- håper jeg for Guds skyld barnevernet griper inn, slik at dere ikke gjør barna deres til noen mobbere også! Kan ødelegge liv det vet dere.

Takker for meg her inne på DIB, og ønsker alle lykke til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ferdig å vaske gulv allerede?

Å ja jeg ble mobbet.

Og for å svare på sp.målet ditt: Om du vil ha ok, forståelsesfulle, fine svar på innlegg, ligg laaaaaaaaangt unna anonymforum! Du skulle nok heller ha skrevet på skravlesiden, for vet du hva? Mennesker ER ondskapsfulle om de får sjanse til det....

Skrevet

Hva har skjedd nå da?

Skrevet

Jeg svarte på den forrige tråden din, men var ikke ufyselig mot deg.

Men hvorfor i all verden ga du ikke alle opplysningene på en gang? Det er jo to vidt forskjellige ting å dra samboer opp av senga om han har blitt love å få sove, å det å spør når han først er oppe å går.

Det var en veldig vesentlig ting du glemte å skrive, derfor har du nok fått krasse tilbakemeldinger.

Skrevet

er det den tråden om å lage en flaske melk på morgenen? Jeg har aldri skjønt det med regide avtaler om å sove sånn og sånn. Når man har barn så kan det skje ting slik at man må fire på "avtaler". Mannen her kan være ja litt av hvert til tider, men han har aldri kalt meg et stygt ord... uansett hvor langt jeg drar det. Men noen mennesker har jo slike uvaner og hvis HI tåler det så er jo det greit. Jeg synes ikke det var mye å be om fra samboeren som faktisk er far til barnet som skulle ha mat. For de fleste av oss så er det nok slik at mamman er den som uansett får minst søvn de første 2 årene. MEN hvis man ikke tåler diverse svar så er ikke anonymforum et egnet sted.

Godd nytt år til alle:)

Skrevet

Du virker i overkant martyrisk. Dramaqeen også. Hormonell, helt sikkert.

Det er et par ting du bør skille mellom når du legger ut innlegg her: At noen ikke er enig med deg, har et annet syn på saken, og uttrykker det, betyr ikke nødvendigvis at de er slemme og onde. Da snakker jeg selvsagt ikke om de som driver direkte personhets, men disse er såvidt jeg ser i fåtall.

Når man legger ut noe på et åpent nettforum, bør man regne med tilbakemeldinger av ynmse slag. Hva trodde du, egentlig?

At du mener det er verdt å forlate dib (på teatralsk vis) pga et fåtall idioter, får være din sak. Da er du uansett for hårsår til å være her.

Skrevet

Folk er dømmende her inne, men i de fleste tilfeller handler det om uvitenhet :)

Om det er fordi du tar KS istedenfor vanlig fødsel (tenker du bare på å ha stram mus du?!) , om du ikke får til å amme (Er det fordi du ikke vil ha hengepupper, barnet blir syyyykt om du ikke har morsmelk!!), om du gir nugatti til barna (fedme, latskap), lar dem se på tv (gidder du ikke å leke med barna dine?! Barnepassern hæ??! +++ :P

Blir også litt lei meg av ting folk sier her, men mange svar er skrevet i uvitenhet og i hormonutbrudd.. Og mange svar blir tolket helt annerledes enn det de er ment tror jeg :) Og når man skriver et innlegg, så skriver man jo bare pittelitt av saken, og folk tolker det slik de vil :)

Nå er du jo anonym og alt, og burde ikke tenke så mye på det :)

Og hadde du ikke skrevet på anonymforum hadde de fleste vært mye mer forsiktig i hva de skrev :)

Tror nok kanskje du har det litt tøft for tida og at det er derfor du blir veldig lei deg pga responsen.. Kanskje dere skal tenke på noe familieterapi ellerno?

Skrevet

Jeg er enig med 12.44 her. Høres ut som om HI er for hårsår til å være her inne på anonymsiden.

Jeg leste gjennom det andre innlegget hennes, og syns hun overdriver litt. Folk var uenige med henne...ja, det må dem få lov til. Og det at noen var direkte stygge, kunne vært unødvendig. Men uansett, slik er det her inne på anonym. Takler man det ikke, så har man ingenting her inne å gjøre.

Skrevet

Det er trist at det er slik, men tror de fleste her opplever å få mange rare svar.

Det er så mange forskjellige mennesker her inne og det er lett å svare frekt og stygt når man gjemmer seg bak en anonym knapp.Også er det helt sikkert mange som svarer bare for å provosere.

Du vet best selv hva som skjedde og hvordan mor du er. Jeg tror du er en god mor som tenkte barnet forran far. Ihvertfall slik jeg ser det :o)

Jeg leste igjennom alle svarene etterpå og du fikk også fine tilbakemld. Tenk på de og drit i de andre rett og slett :o)

Håper du får ett godt nytt år og en koselig kveld i kveld:o)

Klem fra meg

Skrevet

Jegt aner ikke hvilket innlegg det siktes til her, men:

Dibbere er ikke vennene dine. Sånn er det på de fleste nettforum. Alle brukere og innlegg er fritt vilt, folk skriver akkurat hva de vil. Det er i og for seg noe av "sjarmen" med nettforum, mener nå jeg. Her får du høre hva folk virkelig mener, gjerne ganget med 1000.

Hvis du trenger trøst og støtte bør du du søke det et annet sted.

Skrevet

Hvem i allverden tar det anonyme brukere, på et nettsted, sier seriøst? Og hvorfor ta seg nær av det??

Nei, jenta mi, du får ønske deg en tykkere hud i 2010. Lykke til!

Skrevet

Vil bare takke for at dere har ødelagt dagen min fullstendig, og tråkket selvtilliten min så langt ned som den kommer!

-----------

Hvis dette er seriøst ment, og du virkelig tar deg nær av en gjeng med anonyme så trenger du virkelig HJELP!

Det finnes massevis av flinke fagfolk med fine hvite frakker som mer enn gjerne vil hjelpe deg.

Og ellers, vil du være sikkret litt mere seriøse svar, så må du da ha iq nok til å bruke et av foraene her hvor man ikke kan være anonym........

Uansett, lykke til irl, hvor du også må være forberedt på at det finnes så slemme mennesker at de ikke alltids vil være enig med deg.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...