suseduse Skrevet 31. desember 2009 #1 Skrevet 31. desember 2009 Har bare vært tull de siste 3 ukene... Hu har fått først pupp og så flaske til hvert måltid fra fødselen av nesten pga for lite melk.. Jeg vil gjerne tvi holde på amminga, for hennes del og min del (vil ha noe som bare er mitt, føler meg litt snytt..). Så for 3 uker siden kom omgangssyke i hus, og hu ble litt små dårlig hu og. Siden da har nettene blitt lange.. Våkner med 1-2 timers mellomrom, med mindre hu får flaske.. Har null melkespreng, og hu er urolig på brystet, med mindre hu bare skal ha kos og ikke mat.. Hu har vært en drøm om natta, sov fra halv tid på kvelden, til 7-8 dagen etter fra hu var 4 uker. Hu er bare 3.5 måned, så forventer ikke at hu sover hele natta, men bedre enn hva hu gjør i hvertfall.. Uff, måtte bare få ut litt, har jo en 3 åring i tillegg.. Slien i dag bare..
<3 Legoland <3 Skrevet 31. desember 2009 #2 Skrevet 31. desember 2009 Jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Men vil bare si lykke til! KJEMPE flott at du holder ut!! Håper det ordner seg snart ! Klem fra meg
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 31. desember 2009 #3 Skrevet 31. desember 2009 har det akkurat som deg, har også en 3 åring i hus som krever sitt. han bare ligger og kaver og skriker utenom på morgenen, da går det greit med pupp. har pumpet meg i 4 mnd nå, orker rett og slett ikke lenger. vil han ikke ha så vil han ikke ha. ammer nå bare om natten og morgenen så melkeproduskjonen blir jo ikke akkuart stimulert. har slått meg til ro med det og gir flaske og litt grøt. tenker at litt mm er bedre enn ingenting så lenge det varer. ingen er tjent med at du er sliten og frustrert. er ikke noe nederlag og gi tillegg selv om det føles slik noen ganger. synes du har vært flink og gjort det du kan:) lykke til:)
Candy girrrl Skrevet 31. desember 2009 #4 Skrevet 31. desember 2009 Om det ikke går så ikke mist humøret! Mme er bra og lettvint. (om du har mikro sterilisator) Holdt og på å gi opp pga puppenekt. Men jeg så ikke på det som noe krise å avslutte. Kanskje derfor det gikk seg til igjen. Nå fullammer jeg. Men hadde en 4 ukers periode hun fikk flaske til alle måltider. Lykke til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå