Gå til innhold

alkohol


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

er det urimelig av meg å be samboeren min om å holde seg unna alkohol når det er 24 dager igjen til termin? ikke det at han drikker mye, men sånn som i dsg når det er nyttårsaften og neste helg skal han på en kickoff. jeg kan jo føde når som helst nå og det er jo ikke så kult om han er påvirket av alkohol på fødestuen...hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er på overtid, så ingen alkohol på min mann i kveld. Du har 24 dager igjen til termin, så sjansen er vel liten for at du føder nå i natt. Men det er alltid lurt å være forberedt på alle mulige scenarier! Dersom du føler deg tryggere ved at han ikke drikker alkohol, bør han la være.Ikke urimelig! Uansett, ha en fin kveld og godt nytt år på forskudd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke ar det er urimelig! Det er vel viktigere at du føler eg trygg enn at han skal gå på fylla? Det skjønner nok alle rundt ham også, hvis han forteller at det begynner å nærme seg termin. :)

 

Min mann drakk sin siste alkohol på en stund på julaften, og jeg har ikke termin før i slutten av januar! Han er veldig glad i en pils til maten etc, men har virkelig ingen problemer med å la være nå. Hvis det skulle skje noe så er det jo han som skal kjøre til sykehuset, om det så bare er til en sjekk..!

 

Håper dere finner en løsning begge kan leve med i alle fall!

Godt nytt år! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har gitt min mann alkohol-nekt hehe, jeg er i uke 36 og livredd for at noe skal skje og han er beruset. sjansene er små for at det skjer noe i med oss i kveld, men jeg syns at våre menn kan ta det lille hensynet hvis det er en trygghet for oss. vi har jo holdt oss unna alkohol, røyk, diverse mat osv i 9mnd for det kjære vi har i magen :)

 

heldigvis vil ikke min mann drikke nå heller, han sier han hadde syns det vært flaut å være full hvis noe satte i gang. så han hadde siste tur på byen på julebord før jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...