Gå til innhold

Hvilken bil med 4 barn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi planlegger flere barn og da melder flere praktiske ting seg som hvilke bil passer til 4 barn, alle må ha bilstol...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi jakter på en brukt Toyota Previa, de har opptil 8 seter og god bagasjeplass, og er ganske driftsikre. Litt dyr bilklasse for vår økonomi, derfor må vi gå for bruktbil. Har hørt at flere andre 7-setere er mye mer trøbbel med, f.eks VW Touran, Ford Sharon, Opel Zafira (men den er også veldig trang når man bruker alle setene), dette fra en venn av meg som er bilmekaniker. Ellers har vi lurt på Chrysler Grand Voyager, som også er en ganske romslig 7-seter. Kjekt når man f.eks skal på IKEA :)

Skrevet

Dytter, svaret gikk ikke til toppen...

Skrevet

vi venter nr 4 og har en toyota hiace 6 seter

Skrevet

Vi venter også nr 4. Vi har VW sharan 7 seter! Romslig god bil

Skrevet

vi har en toyota verso, men tror den blir trang altså. Kunne tenke meg en tilsvarende bil , men med bedre plass bak siste seterad.... Liker med versoen at setene felles ned i gulvet og blir flatt. noen som har ford c.max med fire barn?

Skrevet

Tror att uansett om en har aldri så stor fam.bil må en ha takboks. Vi må vel drakse på en henger også på ferieturer...iallfall hvis en skal ha plass til 2 voksne 4 barn, hund og vogn + alt annet stasj. uwæææhh huffhuff.det er ferieturene jeg er mest bekymret for...ellers går det fintfint tror jeg...håper jeg. ;-)

Er ikke toyota verso noe lunde samme stil som opel zafira. mazda 5, VW touran... Vi har pr i dag 3 barn og vurderte disse en gang...men ble for trangt for oss. Ville heller ikke ha kassebil...isj...så da ble VWsharan ett greit alternativ. :-)

Skrevet

Bil med plass til mange mennesker + dyr må jo være volkswagen Caravelle? Stor bil er det i hvertfall ;)

Skrevet

Ford Galaxy, storebroren til Ford S max. Tror kanskje det blir denne på oss etterhvert. Nå har vi bare 2 barn foreløpig, men mannen mener vi skal ha 2 til:-)

Skrevet

Vi venter nr 3, og alle skal bruke bilstol, så vi er på trappene til å kjøpe Ford S Max. Den skal visstnok være veldig stor, god, og driftssikker. Mannen min er ganske nøye på det, så når han er positiv er det ofte et godt tegn :-) Kjøper brukt, et par år gammel (2007-modell) da ligger de på mellom 200.000 og 300.000, nærmere 200.000.

Skrevet

Kan anbefale S-max. Den har vi hatt de siste årene, og den er utrolig romslig og grei. Vi har bare to barn, men i andre seterad er det tre separate seter, så på langturer har vi kjørt to billseter pluss meg baki, og jeg har hatt det veldig romslig. Det er sjeldent! Har også brukt den på tur med barnehage med 5 bilseter i, og det går fint :o)

Skrevet

Til dere som har s-max, er det plass til noe bagasje, sm eks en 3 hjuls vogn når alle setene er slått opp? Takboks har vi.

Skrevet

og i tillegg til bagasjeplass lurer jeg på hvordan kvaliteten i 3 seterad er i denne bilen? På versoen vår er setene i 3 seterad både mindre og alt for rett i ryggen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...