Lillepromp blir storesøster Skrevet 31. desember 2009 #1 Skrevet 31. desember 2009 Da jeg gikk på ungdomsskolen for ca 15 år siden var det en sang som vi jentene var så glad i. Begynte plutselig å tenke på den, men kommer ikke på hva den heter eller hvem som synger den. Det jeg husker er at hun som synger er afroamerikaner/lys neger, og at i musikkvideoen så var det noe med at hun var inne i en heis der det kom flere mannfolk inn... Den var ganske trist (da jeg var 15 i alle fall). Det er som sagt så lenge siden jeg har hørt sangen at det kan hende jeg er helt på villspor.
Gjest Tale30 Skrevet 31. desember 2009 #2 Skrevet 31. desember 2009 Det er ikke Neneh Cherry da? Eller Toni Braxton? Men husker ikke noen heis? Her er Neneh Cherry med en trist sang: Og her Toni Braxton:
Lillepromp blir storesøster Skrevet 31. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. desember 2009 Tusen takk:) Jeg mente Toni Braxton med un-break my heart, men hadde rota med heisen, for det var visst en annen Toni Braxton-låt som heter your making me high:) Alt man kan bruke dette forumet til altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå