Gå til innhold

Elektrisk brystpumpe vs manuell

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye fortere går det å pumpe seg med en elektrisk?

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg snakker for meg selv:

Manuelt er håpløst !!!

Skrevet

Begge deler suger! :P

Men manuell er forjævlig! Særlig om du må pumpe mye :)

Skrevet

Jeg har philips avent, elektrisk, og er godt fornøyd!

Skrevet

Hvor mye fortere går det med en elektrisk?

-hi

Skrevet

Hahaha...og hvis planeter ikke dugde ville vi falle av alle som en :-D

-hi

Skrevet

Går myye fortere med elektrisk! Manuell er bare egnet til å pumpe vekk den verste sprengen, spør du meg, skal du pumpe mer over tid, er en elektrisk et absolutt must.

Jeg har en baby som aldri tok bryst, og fullpumpet derfor i 6 mnd- og delpumper enda nå som jenta er 8,5 mnd. Har både manuell og elektrisk, og hadde jo daua av senebetennelse om jeg skulle brukt den manuelle hele veien.

Skrevet

Mente selvfølgelig å si...at hvis PLANETEN IKKE SUGDE ville vi falle av alle som en. Erre mulig...

hi

Skrevet

Jeg har prøvd flere pumper, begge mine kom veldig for tidlig, pumpet først masse på sykehuset da vi bodde der 6 og 10 uker.

Lånte med elektrisk fra sykehuset i et år som funket veldig bra. Jeg håndmelket en del også. De gangene brukte manuell ble jeg dritsår og endte opp med brystbetennelse.. mye enklere og raskere med elektrisk ja, og jeg fikk i hvert fall ut mye mer.

Men, kommer an på behovet da, hvis det er for å ta den verste toppen, syns jeg det var bedre å bruke hånden enn å bruke manuell.

Hvis det er for å pumpe ut etter amming, er det best med elektrisk.

Men, jeg fikk mye større produksjon av å bruke elektrisk enn manuell..det kan være både positivt og negativt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...