Anonym bruker Skrevet 31. desember 2009 #1 Skrevet 31. desember 2009 Hvor mye fortere går det å pumpe seg med en elektrisk? Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2009 #2 Skrevet 31. desember 2009 Jeg snakker for meg selv: Manuelt er håpløst !!!
Gjest Skrevet 31. desember 2009 #3 Skrevet 31. desember 2009 Begge deler suger! Men manuell er forjævlig! Særlig om du må pumpe mye
Kongeørna Skrevet 31. desember 2009 #4 Skrevet 31. desember 2009 Jeg har philips avent, elektrisk, og er godt fornøyd!
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2009 #5 Skrevet 31. desember 2009 Hvor mye fortere går det med en elektrisk? -hi
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2009 #6 Skrevet 31. desember 2009 Hahaha...og hvis planeter ikke dugde ville vi falle av alle som en :-D -hi
LillaGorilla♥♥ Skrevet 31. desember 2009 #7 Skrevet 31. desember 2009 Går myye fortere med elektrisk! Manuell er bare egnet til å pumpe vekk den verste sprengen, spør du meg, skal du pumpe mer over tid, er en elektrisk et absolutt must. Jeg har en baby som aldri tok bryst, og fullpumpet derfor i 6 mnd- og delpumper enda nå som jenta er 8,5 mnd. Har både manuell og elektrisk, og hadde jo daua av senebetennelse om jeg skulle brukt den manuelle hele veien.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #8 Skrevet 1. januar 2010 Mente selvfølgelig å si...at hvis PLANETEN IKKE SUGDE ville vi falle av alle som en. Erre mulig... hi
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #9 Skrevet 1. januar 2010 Jeg har prøvd flere pumper, begge mine kom veldig for tidlig, pumpet først masse på sykehuset da vi bodde der 6 og 10 uker. Lånte med elektrisk fra sykehuset i et år som funket veldig bra. Jeg håndmelket en del også. De gangene brukte manuell ble jeg dritsår og endte opp med brystbetennelse.. mye enklere og raskere med elektrisk ja, og jeg fikk i hvert fall ut mye mer. Men, kommer an på behovet da, hvis det er for å ta den verste toppen, syns jeg det var bedre å bruke hånden enn å bruke manuell. Hvis det er for å pumpe ut etter amming, er det best med elektrisk. Men, jeg fikk mye større produksjon av å bruke elektrisk enn manuell..det kan være både positivt og negativt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå