Anonym bruker Skrevet 31. desember 2009 #1 Skrevet 31. desember 2009 Vet om et par her jeg bor,med to barn,som skal ha fest på nyttårsaften. Foreldrene er VELDIG glad i festing,og omgangskretsen deres er ikke så nøye på om det er alkohol eller narkotika,det er jo fest! Er jeg rar som syns det er helt forferdelig å ha hæla i taket med en slik omgangskrets,når barna er hjemme?
Gjest Skrevet 31. desember 2009 #2 Skrevet 31. desember 2009 Ja, kjemperar. For du har sikkert fått med deg at alle her synes 7 flasker vin hver, pluss til herion og amfetamin er på sin plass på fester med barn tilstede,,,
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2009 #3 Skrevet 31. desember 2009 Men hva kan man gjøre?jeg blir jo litt bekymret for barna som skal være midt opi dette ikveld! HI
Gjest ->>- Skrevet 31. desember 2009 #5 Skrevet 31. desember 2009 Man kan sutre på dib, vel. Altså, om den som har omsorgen for barna er full - eller påvirket av narkotika - ringer du selvsagt barnevernsvakta. Det kan knappest være noe å lure på.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2009 #6 Skrevet 31. desember 2009 Om du er veldig bekymret kan du jo alltids foreslå at du har disse ungene på overnatting? Eller så kan du sitte å vente på at de er drita/rusa så ungene ser det og så ringe barnevernsvakta.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2009 #7 Skrevet 31. desember 2009 hi... syns ikke du er rar jeg... ett selskap med barn tilstede ...ok kan være greit det... men FEST i den forstand at det er mye drikking, narkotika og høy musikk vel der har barn ingenting å gjøre. du spør hva skal man gjøre... barnevernet kanskje...?? dersom dette skjer ofte .....snakke med de dersom det er engangs... høre om det ikke er noen som kan passe barna...det gjør ingenting om de får vite at omverdnen reagerer på det hele=) lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå