Gå til innhold

18 fullgåtte i morgen.. og merker ikke...

Anbefalte innlegg

Skrevet

noe til lillegutt i magen. Med datteren min hadde jeg kjent masse liv en stund nå. Jeg vet jo at morkaka denne gangen ligger foran mot magen, og at det derfor kan dempe bevegelsene. Jeg har kjent liv, men det har vært svakt, og nå er det mange dager siden... er bare så rart at det skal være så annerledes enn sist. Skal på ordinær ul til mandag... på tidligere ul har han vært veldig aktiv :)

Flere som meg som ikke kjenner noe til babyen i magen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg også kjente lite liv da jeg var 18 uker.. har foranliggende morkake. kjente det første sparket da jeg var 20+5 :) er i dag 24+3 og kjenner masse liv hver dag;) småen har til og med fått fast døgnrytme:) er opp kl 12-13 og legger seg litt igjen i 14 tiden.. så er det på'n igjen i 15-16 tiden hvorpå han holder det gående hele kvelden med masse spark:) men jeg klager ikke, jeg elsker å kjenne lillegutt i magen:)

Skrevet

Har det akkurat som deg. 18 uker i dag. Jeg har også morkaka foran. Jeg tror jeg har kjent liv, men ikke mye og det er noen dager siden sist for meg også. UL onsdag - det blir spennende.

Skrevet

Sånn har det vært for meg i begge mine svangerskap, er også ca. 18 uker, og har kjent veldig lite tegn til liv hittill....

Føler en uro pga dette denne gangen også, men er nok ikke uvanlig. Gleder meg iallefall til UL, skal bli godt uansett å få vite hvordan det står til der inne :)

Skrevet

Tror ikke du skal bekymre deg så mye. Jeg kjente liv tidlig denne gang, type uke 14-15 eller noe, men det var veldig uregelmessig og svakt. Det var først lang ute i 20-tallet at jeg begynte å kjenne jevnlige spark. Jeg har jo samme erfaring fra med Eirik (morkaka foran altså ;) ) så ikke så veldig stresset over det denne gangen, men kjenner igjen bekymringen din fra mitt forrige svangerskap.

Tipper krabaten er like aktiv på ordinær ul på mandag som de andre gangene:o)

Skrevet

bekymrer meg egentlig ikke så mye.. hmm, rart til å være meg ;)

Men det er jo så koselig å kjenne bevegelsene til den lille. Tiden går jo fort, så det kommer nok fortere enn jeg jeg aner tenker jeg :)

Skrevet

Jøss, ja du er her på 2 tri du ja:) Er så lite på bim for tiden...

Kjente faktisk fint lite før uke 20 jeg assa og er nr 3 her. Og like lang tid mellom de siste som for deg. (ganske nøyaktig tror jeg..hehe)

Kjente noe før det, men da jeg var på ord ul i uke 18-19 var det mye bevegelser som jeg så men ikke kjente.

Skal du med på treff på onsdag forresten?

Skrevet

Molait:

Treff på onsdag? Kommer det noen da? hehe, greit å være litt fler enn bare deg og meg..hehe ;) Skal begynne å jobbe 40% til uken. Når og hvor er det på onsdag? Kan jobbe fra 8-12 på onsdag og rekke å få med meg treff hvis det er i 12 tiden.. Skal vurdere det? Skal du da?

Kjente forresten en del spark utover kvelden i går :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...