Anonym bruker Skrevet 31. desember 2009 #1 Skrevet 31. desember 2009 Drakk litt mye vin igår, jeg og typen ( fyr som jeg holder på med) drev på med å sende litt meldinger som utviklet seg til å bli litt "naughty"... Så endte jeg opp med å sende bilde av meg i badet i sexy stilling ( kan ikke se meg naken) osv.. Han fikk heldigvis ikke mms´et i natt men jeg tror han kommer til å få sjokk når han våkner og ser bildene.. Selv om han ba om bildene.. Oops..
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2009 #2 Skrevet 31. desember 2009 oops.... Og du er 38 + eller....?
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2009 #3 Skrevet 31. desember 2009 Rekner med at du heller er rundt 25 jeg.. Er dette en fast type som du hølder på med? Tror du at det kan utvikle seg til noe mer? Håper du er klar over at hvis kvinner er villige til å sende slike bilder så tidlig i et "forhold", så tror fyren at du er et ludder! Så ikke bli sjokkert om en måneds tid, når han har fått jokka på deg, og får lyst på noen andre! Du kommer bare til å være hore-vennen hans, og han kommer aldri til å få følelser for deg, siden du er så løs. Sorry.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2009 #4 Skrevet 31. desember 2009 Hmm, okay,.. Så nå er jeg hore, løs o.s.v... Helt greit for en mann men ikke kvinne.. Ser gode gamledagse norske kvinner her inne, og janteloven ruler! Får jeg ikke også lov til å ha det gøy? Fikk melding " kan ikke stoppe å tenke på deg.." akkurat nå...
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2009 #5 Skrevet 31. desember 2009 Tulla bare litt med deg! :-) Hehe.. Stå på du! Han ble sikkert glad for bildet!
Gjest Skrevet 31. desember 2009 #7 Skrevet 31. desember 2009 åherreminhatt 10:39 kom deg tilbake til 1834 der du tilhører. HI: Det er da ikke noe farlig å sende sexy bilder av seg til noen man flørter med. Tenk nå kommer han til å se på bilder av deg og drømme seg bort. Du var ikke naken? SÅ er det null problem. Ikke si at du er flau og angrer og slikt til ham, da virker det som du ikke har kontroll, men bare fortsett å flørte og oppfør deg som om det er en selvfølge at han liker og er takknemlig for bildene. Det er nemlig det som er aller mest sannsynlig siden dere har noe på gang:)
spirelill Skrevet 31. desember 2009 #8 Skrevet 31. desember 2009 Ikke hør på disse ondskapsfulle damene som har svart deg. Mannfolk liker at damene gir litt av seg selv. Han kan i allefall ikke kalle deg kjedelig. Send han en oops melding i dag og si at han og vinen gjør deg litt sprø. Lykke til med forholdet mellom deg og denne typen!
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2009 #9 Skrevet 31. desember 2009 Jeg sa bare til ham idag at jeg håper han fikk bildene;) Orker ikke å reagere på denne måten ; "Åååh huffamei, ble litt mye vin igår og føler meg DUUUUM snufs"... Da virker jeg bare usikker ja.. Fikk jo mld av ham nå isted " Kan ikke stoppe å tenke på deg "
Agehya Skrevet 31. desember 2009 #10 Skrevet 31. desember 2009 You go girl! Ingen ting i veien for å ha det litt moro.
Gjest Skrevet 31. desember 2009 #11 Skrevet 31. desember 2009 Jeg og eksen har også tatt noen fyllebilder.. Og de var morsomme og ta, men tro meg, ikke mye pene.. Som han la inn på ipoden sin.. Den plugga han inn i andre sine datamaskiner for å få og gi musikk ellernosånnt, og nå er fitta mi inne på datamaskinene til gud og hvermann.. Han har ikke dårlig samvittighet engang.. Vi var enda ilag da dette skjedde og jeg fikk høre om det, fra flere hold.. Så vær forsiktig med hvem som har dere nakne jenter Det beste er vel om det bare er i hukommelsen deres
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2009 #12 Skrevet 31. desember 2009 Sendte ikke naken bilder, litt fine sexy bilder.. Han likte de veldig godt tydligvis.. mobilen min har ikke vært stille på noen timer nå.. hah... hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå