Gå til innhold

ting skjer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde planlagt at i dag er dagen da aktivitetsnivået skulle opp igjen, for om mulig kunne sette i gang noe til i morgen. Det kan nå tyde på at dette ikke blir noe av, men heller en ganske rolig dag på sofaen for ikke å fremskynde noe... Kjenner at ting skjer her nå, til tross for at storesøster har hatt en alvorsprat med lillebror om at det er mye bedre å være eldst i klassa enn å være yngst, og at nyttårskvelden ikke er den beste dagen å ha bursdag!.... Gutten har nok ikke lært seg klokka enda- for i følge mine tidligere fødsler, klarer jeg nok ikke å holde igjen til midnatt om det er i gang på ordentlig. Men det kan roe seg litt utover dagen, så vi får med feiring hjemme før vi må reise på føden. Håp i hengende snøre, er det ikke så?

Føler meg nesten dårlig som ikke jubler over at fødselen kanskje er i anmarsj, men skulle så gjerne hatt en 2010 gutt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kniiiip igjen:) Kan hende du føler på mye fordi du er nervøs, er på en måte de siste timene nå før 2010.. Lykke til!

Skrevet

Jeg forstår deg så godt. Vil også ha babyen i magen til rett over nyttår, men regner med å bli drittlei av å ha ham der fra i morgen av...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...