Januarprinsesse Skrevet 31. desember 2009 #1 Skrevet 31. desember 2009 Hadde planlagt at i dag er dagen da aktivitetsnivået skulle opp igjen, for om mulig kunne sette i gang noe til i morgen. Det kan nå tyde på at dette ikke blir noe av, men heller en ganske rolig dag på sofaen for ikke å fremskynde noe... Kjenner at ting skjer her nå, til tross for at storesøster har hatt en alvorsprat med lillebror om at det er mye bedre å være eldst i klassa enn å være yngst, og at nyttårskvelden ikke er den beste dagen å ha bursdag!.... Gutten har nok ikke lært seg klokka enda- for i følge mine tidligere fødsler, klarer jeg nok ikke å holde igjen til midnatt om det er i gang på ordentlig. Men det kan roe seg litt utover dagen, så vi får med feiring hjemme før vi må reise på føden. Håp i hengende snøre, er det ikke så? Føler meg nesten dårlig som ikke jubler over at fødselen kanskje er i anmarsj, men skulle så gjerne hatt en 2010 gutt....
Snuppa! Skrevet 31. desember 2009 #2 Skrevet 31. desember 2009 Kniiiip igjen:) Kan hende du føler på mye fordi du er nervøs, er på en måte de siste timene nå før 2010.. Lykke til!
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 31. desember 2009 #3 Skrevet 31. desember 2009 Jeg forstår deg så godt. Vil også ha babyen i magen til rett over nyttår, men regner med å bli drittlei av å ha ham der fra i morgen av...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå