Gjest Skrevet 31. desember 2009 #1 Skrevet 31. desember 2009 Er det vanlig å være mye kvalm i slutten av et svangerskap?
fremtidoghåp Skrevet 31. desember 2009 #2 Skrevet 31. desember 2009 Jeg har vært mye kvalm fra uke 28 denne gangen. Magen får mindre plass og babyen sparker. Men jeg har også magekatarr som kan medføre kvalme, pluss at vi har hatt omgangssyke i familien. Så hva som er hva vet jeg ikke.
Gjest Skrevet 31. desember 2009 #3 Skrevet 31. desember 2009 Er 37 uker nå og har vært uggen og kvalm i et par uker. Har fått mer kynnere også, vet ikke om det har noe med modning å gjøre, eller om det bare er tilfeldig.
DK+2 Skrevet 31. desember 2009 #4 Skrevet 31. desember 2009 Jeg er snart i uke 28 og har vært kvalm siden uke 7 Håper jo selvfølgelig at det gir seg snart, men må si jeg har håpet på det lenge, så får jo dårligere og dårligere tro på det, dessverre.. man hører jo om de som har vært kvalm hele svangerskapet så. Har du vært kvalm tidligere i svangerskapet, eller har det vært kun de siste ukene?
Gjest Skrevet 31. desember 2009 #5 Skrevet 31. desember 2009 Tusen takk for svar! Jeg var kvalm dagelig fram til uke 14. Etter det gikk det noen få uker, før kvalmen kom tilbake. Men da var det bare en og annen gang. De siste (kanskje) 14 dagene har kvalmen vært her daglig.
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 31. desember 2009 #6 Skrevet 31. desember 2009 Jeg har også vært en del kvalm nå på slutten. JM sa dette var normalt og kom av hormoner og innvendig press fra en stadig større livmor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå