Gå til innhold

Denne babyen er 6 måneder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja hvorfor ikke ringe politiet,brannvesenet for ikke å snakke om helsevesenet!!!! en baby på 6 måneder har fått is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HI,tror du at det er farlig med en is??? en HEL kroneis?? å vet du ut fra di bildene at dette barnet spiste HEEELE isen?

Nei hvis ikke du har bedre ting å henge deg opp i!

Skrevet

Når ble is giftig? :P

Nei, er vel ikke særlig lurt.. Den er vel nettopp begynt med mat, og fløte og sukker er vel ikke noen god blanding.. Men det gir sikkert ikke luft i magen engang :P

Skrevet

her fikk mini smake på soft is da han var 5mnd!!!!!!!

velger å være anonym, så jeg ikke blir anmeldt!!!! ;)

i gamle dager var det foressten vanlig å lage kake i anledning at en baby ble født, og da bestemora mi var lita, pleide babyen å få bløtkake når de bare var noen dager gamle(krem da selvfølgelig) rart de lever!

Skrevet

ÅHERREGUD, å ungen er ikke død enda?

Nei, skjerp dere. Barna kan vell få lov til å smake ting.

Å hva er sjangsen for at barnet spiste hele isen? :P

Ingen som døde før i tiden heller, for at barna fikk lov til å smake, og sanse litt selv..

Ikke vær så overbekymmeret for alt da.. :)

Skrevet

DERE??? det er vel EN som reagerer og det er HI!!!! Vi andre har vel alle gitt smaksprøver til våre små!!!???

Skrevet

Ta deg ei bolle!

Min baby er 8 mnd, og har aldri smakt søtsaker av noe slag, hverken is eller sjokolade osv- ganske enkelt fordi JEG mener det er unødvendig å gi slikt til så små barn.

Men hallo? Jeg blander meg ikke borti hva andre gir sine barn, så lenge det ikke er livstruende. Og sist jeg sjekka var ikke kroneis dødelig?

Mulig det ikke er så nødvendig å gi babyen kroneis, men farlig er det ikke- og virkelig ikke noe jeg gidder bry meg om.

Skrevet

Vel, etter bildene å dømme så ser det ut til at det var svært begrenset hva den ungen faktisk fikk i seg!

Som vanlig her, storm i vannglass......

• 2 måneder senere...
Skrevet

Bloggen eksisterer ikke?

Uansett;

Snuppa mi begynte å få smake is rundt 6 månedersalderen. Har aldri merket noe på magen hennes.

Skrevet

Er jo år og dag siden innlegget!

Skrevet

min bestemor fortalte at når hun ble født så gikk ikke jordmor før de nyfødte hadde fått i seg en halv skillingsbolle oppløst i melk :P

Verste var at den store ungeflokken vokste opp helt uten allergier (og har blitt kjempegamle )

Så stakkars ungen der overlever nok den og ;) sikkert ikke noe som skjer hver dag!

Skrevet

Hadde det vært en hovedinnlegger som hadde linket til bloggen sin og skrevet; "se hvor flink babyen min er til å spise is", hadde alle her klikka i vinkel.

Skrevet

Hva er poenget med å gi babyer søtsaker da? De har ikke gost av det. Og det er heller ikke anbefalt å gi barn under ett år sukker og usunt fett. Her ventet vi til ungen var over året. Han har ikke hatt noe behov for å smake heller.

Skrevet

godt mente jeg.. må legge til at interessen hans for å smake på det vi smaker på har først kommet når han var 12-13 måneder gammel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...