Vimsetrollet Skrevet 31. desember 2009 #1 Skrevet 31. desember 2009 Dette blir en spennende dag, hehe... Tror jeg kommer til å være litt smånervøs for at noe skal skje fram til kl 22 i kveld. Gleder meg jo til å møte snuppa mi, så begynner nok ikke akkurat å gråte hvis fødselen setter i gang i dag, men det hadde jo vært greit om hun kunne vente til i morgen da..!
ett til! Skrevet 31. desember 2009 #2 Skrevet 31. desember 2009 enig! synes egentlig det er helt horribelt å vente slik på at en dag skal gå fort "bare" fordi jeg ikke vil føde i 2009! var lettet da jeg våkna i morges og enda ingen tegn på fødsel,men så sa mannen min:du kan jo fortsatt få i dag/kveld...NEI, ikke vær pessimistisk nå da!! gleder meg til denne dagen og kvelden er over!
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 31. desember 2009 #3 Skrevet 31. desember 2009 Vi er visst mange med termin rundt disse dager med disse tankene:) Vi får knipe sammen, og i morgen får vi ta i bruk sex, kanel, trapper og gåturer. Jeg regner i alle fall med å være drittlei fra og med i morgen. Har termin 3.januar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå