Gå til innhold

Hvem får nyttårsbarnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som venter nyttårsbarn her?

Lykke til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde kanskje trodd at babyen til min yngste fetter skulle komme på nyttårsaften. Men så kom hun i dag :)

Skrevet

Min sønn og dama hans. De har termin 1 januar.

Skrevet

Ei venninne var meget optimistisk på og føde 1 januar, men hun ikk 18 desember, kanskje ikke en så veldig god ide og tro på nyttårsbarn?? Tipper nyttårsbarnet offesielt blir født på ahus eller ullevål jeg!!

Skrevet

jeg har tro på min venninne - som er på overtid!.. lykke til!! klem til alle dere som venter!

Skrevet

Blir nok ikke noe nyttårsbarn her i heimen. Klarte ikke å få årets stikk engang jeg da. Hehe

hadde mamma knipi igjen bena noen timer så kunne jeg ha vært nyttårsbarn, men neida. Hadde så hast med å komme jeg så jeg kom dagen før :-(

Skrevet

Har du bursdag i dag, da, Lillesnupp?

Gratulerer!

Skrevet

Kanskje kusina mi får nyttårsbarnet !? :-)

Skrevet

Jeg har ei venninne som er på føden nå:-) Venter på telefon om det er ordentlig igang eller falsk alarm, de skal egentlig til oss i kveld:-) Så mulig de får nyttårsbarnet!

Skrevet

Det blir ikke meg, da vesla kom for 8 dager siden, 3 uker før termin. ;-)

Skrevet

Gratulerer, Lykke! Julegave-barn er vel like bra som nyttårsbarn :-)

Skrevet

Noen her inne som kjenner noe kommer til å skje i dag/kveld/natt?

Skrevet

Skulle ønske det var meg, men ingen tegn til at lille vil ut av magen på leeenge enda, dessverre.

Har termin 10. januar

Skrevet

Ingen som vet om noe som er på gang?

Skrevet

jeg hadde termin 1januar... men lillemann ville ut før. så han kom 7desember.. fikk feira jul med verdens vakreste <3 godt nyttår folkens :)

Skrevet

Ser ut til at nyttårsbarnet kom 45 sek.over midnatt i Oslo og skal hete Vilde :-)

Velkommen til verden!

Skrevet

Gratulerer med nyttårsbarnet, Oslo!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...