Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 Faenskap! Vi er bedt bort i morgen, men "vertene" har fått det for seg at de skal gå fra hverandre, IGJEN! Det er absolutt ikke første gang, og kommer ikke til å bli den siste heller. Våre barn er jevngamle og jentene leker sammen som erteris. Jenta mi gleder seg så utrolig mye, lå bare og smilte i senga og sa hun skulle sovne fort fordi da var det ikke lenge igjen til hun skulle få leke med XXXXXX (jenta dems).... Men nei, nå skal de krangle, igjen. Skilles, igjen! Jeg er så driiit lei! Jeg er glad i venninda mi, men hun er helt på bærtur... Jeg driter i det, jeg trenger nada i morgen, men jenta mi kommer til å bli sååå skuffa!!!
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 Nær venninne? Be jenta deres hjem til deg, så får de voksne krangle i fred, og datteren din blir glad. Kanskje jentungen deres også...
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #3 Skrevet 30. desember 2009 Jeg trodde vi var det, men nå vet jeg ikke. Joda, vi er jo det. Tror nok ikke hun hadde sagt ja til det, for hun drar begge ungene inn i dette styret! Stakkars!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå