Gå til innhold

Lille Wille biter når jeg ammer han!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille wille har altså fått seg en ny hobby. Bite HARDT i puppen når jeg ammer han. Han har gjort det under nesten hver eneste amming i dag. I natt bet han så hardt at jeg hoppet og nå har jeg mange pene, blodige bitemerker. Han har fått 3 tenner.

hvordan får man de til å slutte med sånt? Vil ikke slutte å amme riktig enda. Til nå har jeg sagt nei, også tatt han bort, men det har ikke akkurat hatt en voldsom effekt. Han biter like mye når vi prøver igjen om et par timer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Refleksen er å trekke deg bort - i stedet, prøv å ikke skrike men press ham MOT puppen i stedet, så han får fjeset fullt av pupp og må slippe for å puste. Etter noen ganger slutta i alle fall mine å bite.

Skrevet

Ja, men det er ikke det å slippe taket som er problemet. Han slipper ganske fort. Problemet er at det er selve bittet som gjør innmari vondt.

Skrevet

Usj, samme gjør lillesøster på 1år! (om 10dager) Hun hadde 6tenner når hun var 6mnd, og det har hun enda. VONDT! trodde hun skulle gi seg, men jeg har prøvd alt, og det nytter bare ikke=( Heldigvis bare noen dager igjen til jeg slutter å amme. Nå klarer jeg det rett og slett ikke lengre! Håper du er heldigere, og har en som gir seg med det tullet;-)

Skrevet

Æsj.. Ja, hadde håpet at noen hadde noen gode råd.. Vil absolutt ikke slutte å amme enda, hvertfall ikke helt, men om han skal fortsette slik så orker jeg ikke. Det gjør alvorlig vondt bare å amme normalt nå, pga alle sårene. All ære til deg som har holdt ut 6 mnd med biting! det orker ikke jeg.

Skrevet

leste et sted at du skulle presse hodet inn mot puppen når barna gjorde det. og da skulle de slutte. ikke prøvd selv, men har bare forberedet meg til den dagen kommer.

de trekker da hodet vekk- skulle resultere i at de sluttet å bite.

lykke til håper wille slutter å bite i puppen

Skrevet

Ja, men det fungerte likevel sånn her - antakelig kobla de "jeg biter - jeg får ikke puste", de slutta med bitinga.

Skrevet

ja, får prøve som du og sug lut sier da. takk for tips!

Skrevet

skal prøve det jeg og, så kan vi dele erfaringer etterhvert :P heheheh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...