Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 Så på film her om dagen, med Catherine Zeta Jones og en annen dame. "Gud forby at du kler deg som hun andre dama", utbrøt han. Hun hadde en leopardmøstret drakt som var litt vulgær og langt fra både hans og min smak. "Hva med CZJ da, kan jeg kle meg sånn?" Hun er jo nydelig uansett, hehe. Han dro leeenge på det, før han aksepterte hennes antrekk med visse justeringer. "Er det bedre sånn som jeg er kledd nå, synes du?" Ja, helt klart, mente han. Uten å nøle. Jeg er ti kilo for tung og var kledd i sidrumpa ullstillongs og ulltrøye. Catherine, ta deg en bolle! Hurra for å være best som seg selv=)
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #3 Skrevet 30. desember 2009 Så bra for deg....:-) Godt å ha en sånn Mann som liker deg som du er. Det har jeg også og han viser det hver dag...digger gubben min stadig vekk jeg...hihi.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #4 Skrevet 30. desember 2009 Han er skikkelig dårlig på komplimenter da, noe jeg pleier å bli litt lei meg for når jeg prøver å pynte meg. Men trikset er vel å ikke prøve=) HI
LillaGorilla♥♥ Skrevet 30. desember 2009 #5 Skrevet 30. desember 2009 Hehe, har en som er litt sånn selv. Han er flinkest til å gi meg komplimenter når jeg ikke har sminket meg feks, og han sier han liker meg aller best på søndagsmorgener, med håret til værs, null sminke og avslappet tøy. " Da er du MIN", sier han!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå