Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 Vi ble i dag bedt bort i morgenkveld til en familie som har farangen.De har byttet på og kaste opp og hadd diare i over en uke. Vi takket nei og de ble litt snurt.Fikk til svar at litt omgangsyke hadde ikke noe og si,og at vi kom til og få den likevel. Greit det,men vi vil ikke oppsøke steder der de har vært syke siden forige uke. Vi skal ha bursdag her i helgen og har bedt hjem masse gjester.. Synes ikke vi var frekke som takket nei jeg,har jo små barn også.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 Vi hadde omgangsyke rett før juleaften, skulle ha en stor familiemiddag, men pga smittefaren ble det ikke noe av. Veldig skuffa selv, men jeg forstår det. Så syk jeg var, trodde jeg sku virkelig dø. Kommer aldri i mitt liv til å oppsøke et sted hvor de har dette..hehe Imorgen sku lillebroren til mannen min komme til oss. Han har da spydd og hatt diare idag, så jeg sa at han får ikke komme. Synes dere ikke var frekke i det hele tatt. Å utsette seg for dette frivillig, kan umulig noen ville gjøre..
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2009 #3 Skrevet 31. desember 2009 Syke syke folk der ute! Hvem inviterer noen når de selv er syke? Rett av dere og takke nei!
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2009 #4 Skrevet 31. desember 2009 Hold dere hjemme med GOD samvittighet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå