Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 Siden jeg var 15.. jeg hater å trene.. NÅ skal jeg begynne.. Jeg ønsker IKKE å gå ned i vekt, da jeg akkurat har klart å legge litt på meg slik at jeg ikke ser syk ut =p Jeg vil ha opp kondisjon, bygge litt muskler og stramme opp magen.. Hvordan tar jeg fatt på det? Hvordan bør jeg trene? jeg skal melde meg inn i treningstudio..
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 Hatt ei lang kaffepause jeg også..
Gjest Skrevet 30. desember 2009 #3 Skrevet 30. desember 2009 Legg en realistisk plan for hvor ofte du vil trene. Siden du ser ut til å ha slitt med for lite kjøtt på kroppen ville jeg satset mest på styrke og bare litt kondisjon. Husk protein rett etter trening for å restituere og bygge. (nei du blir ikke seende ut som en bodybuilder, da krever det helt andre ting enn trening og protein;P ) Når du melder deg inn får du satt opp treningsprogram etter hva målene dine er og hva som passer nivået ditt og du blir vist de forskjellige øvelsene:) Husk å ikke starte for hardt. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #4 Skrevet 30. desember 2009 Takk =) Kjenner jeg gleder meg litt nå, det er deilig å ha et mål =) Hvorfor mest styrke og mindre kondisjon? =) HI
Gjest Skrevet 31. desember 2009 #5 Skrevet 31. desember 2009 Fordi folk som sliter med at de er for tynne ofte blir enda mer tynne om de trener mye og hardt kondisjon. Er ikke utdannet innen hverken trening eller kosthold altså, bare erfaringene til venninner og familie. Hehe, må bare understreke det.. Tanta mi tok opp løping, hun har alltid vært en anelse for tynn, og i løpet av tre uker så hun ut som et vandrende skjelett. Hun (og andre jeg kjenner med det problemet) insisterte på at hun spiste mer når hun løp og burde ha kompensert for det... Mens styrke er jo en fin måte å holde seg i form på og opprettholde muskler er lurt for å ikke bli for spinkel:) Dessuten er det en skitgod følelse når du kan bære fire handleposer ut til bilen, samt kanskje en tung veske og et slitent barn uten å se ut som du holder på å dette sammen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå