¸.•´¯`•.♥michelle♥.•´¯`•.¸ Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 Føler meg rett og slett sliten i magen,er egentlig litt vanskelig og beskrive, men den er nesten litt ømm.. på en måte. er i uke 30+5 i dag. tungt og puste nå og. hehe. men satt og så på jordmødrene på nrk i sta og hver gang jeg reiste meg var magen kjempe hard.. merkelig.
NostraStoria Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 Det er helt normalt og kalles kynnere! Det er litt slitsomt av og til når det står på, men så skal du vite at det er livmoren din som trener seg opp til fødsel med disse sammentrekningene. Ikke merkelig i det hele tatt, jeg har det samme.
Gjest Skrevet 30. desember 2009 #3 Skrevet 30. desember 2009 jeg kjenner meg på en måte sliten i magen dersom jeg for eksempel har stått på kjøkkenet og tatt oppvasken, stått og lagt sammen klær o.l. som ikke er kynnere... er 39+3
NostraStoria Skrevet 31. desember 2009 #4 Skrevet 31. desember 2009 Kun i magen? Jeg kjenner det både fremme og bak pga bekkenløsning hvis jeg står litt foroverbøyd og bretter klær o.l. Det er noe helt annet enn kynnerne, der strammer magen seg og en kan føle seg tungtpustet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå