Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 samboer dro på fest ca tre timers kjøring fra der vi bor igår... ga han beskjed før han dro at han måtte komme hjem igjen idag, siden jeg hadde planer for ikveld. vi har to barn, og det er ikke så lett for oss å finne barnevakt i jula. avtalen var at han skulle dra på fest igår, jeg idag.. så får jeg tak i han i 3 tiden, da viser det seg at han ikke hadde sluttet å drikke før på morgen i ni-ti tiden trodde han.. han husket ikke så mye.. hadde voknet opp etter nash hos en kompis. han hadde enda alt for mye i promille til å kunne kjøre, å kom ikke til å ha lov å kjøre før etter at siste ferge var gått.. så jeg måtte avlyse planene mine for kvelden. noe som er litt bittert siden jeg skulle treffe folk som jeg ikke ser så ofte som er hjemme på juleferie. de fleste drar imorgen eller 1 januar. så dette var eneste og siste mulighet. grunn til å være sur eller la det gå som et "jaja.. det kan vel skje alle"?
Kleint Skrevet 30. desember 2009 #3 Skrevet 30. desember 2009 Jeg hadde blitt fly forbanna, men nå er jeg en hissigpropp.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #4 Skrevet 30. desember 2009 Jeg hadde blitt skikkelig grinete. Folk som ikke holder avtaler og som kun tenker på seg selv er noe av det verste jeg vet
Gjest Skrevet 30. desember 2009 #6 Skrevet 30. desember 2009 Det kan ikke skje alle, det kan bare skje med egoistiske folk eller folk som er for unge til å skjønne at man får promille av å drikke... Hvis vi hadde avtalt at han skulle på fest den ene dagen og jeg neste og det endte med at det bare var han som fikk dratt på fest hadde jeg nok blitt vanskelig å ha med å gjøre....
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #7 Skrevet 30. desember 2009 Det finnes kanskje en fest du kan gå på nyttårsaften? Det hadde vært til pass for ham. Du trenger heller ikke stresse med taxi for å komme deg hjem. Bare ta det helt med ro. Kom subende med hull på trømpebuksa i 5-tida på ettermiddagen:)
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #8 Skrevet 30. desember 2009 Regner med at du har flere historier på lur om denne sympatiske mannen din...Han er vel ikke verdens snilleste og omsorgsfulle til vanlig for så å bli en egoistisk idiot?
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #9 Skrevet 30. desember 2009 utro jævel!!!!!! han har møtt ei og vil ha hu ei natt til!løgner!!!
Tante Blås Squaw Skrevet 30. desember 2009 #10 Skrevet 30. desember 2009 Jeg hadde blitt sur. Han burde ha gjort en rimelig bra innsats for å gjøre det godt igjen.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #11 Skrevet 30. desember 2009 Hadde ikke bare blitt sur, men rasende! Hadde latt han få så ørene flagrer og mast om det til han ble grundig lei.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #12 Skrevet 30. desember 2009 Skilsmissegrunn.... enkelt og greit!
Djoolia 07+08+12 Skrevet 30. desember 2009 #13 Skrevet 30. desember 2009 Hehe,jeg hadde blitt mildt sagt "lynførrbainna"
blåbæret Skrevet 30. desember 2009 #14 Skrevet 30. desember 2009 Jeg hadde blitt drit sur, fly forbanna. Jævla egoist....
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #15 Skrevet 30. desember 2009 Jeg hadde blitt veldig sur og sint. Drikke til 9 om morgen og ikke være kjøreklar på ettermiddagen? Skal du se, han drikker da like godt i kveld også! Nei, særlig når han vet at du har venner som kommer sjeldent og kun få sjanser å treffes, da er han en egoistisk dritsekk. Jeg vet hva jeg hadde gjort, men vet ikke om du gjør.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #16 Skrevet 30. desember 2009 hehe.. tenkte vel litt i samme baner.. ser bare for meg at det var jeg som gjorde noe sånnt.. tror ikke det ville falt helt i smak. å kunne forøvrig aldri ha skjedd heller.. kanskje hvis mann og barn va godt plassert langt unna å ikke kom hjem før noen daga etter.. men ikke faen hvis min kveld ute på byen kunne ødelegge for enten felles plana eller hannes plana dagen etterpå. klarer faktisk ikke å forstå hvordan han kan gå en hel kveld, natt pluss på morran uten å tenke på et tidspunkt "oj.. klokka er masse, skal kjøre hjem imorgen, burde vel slutte av nå" ikke så mange historier fra hverdagen akkurat.. men han har det med å "glemme" at han har en familie når han er på drikking lamme kompisene sine som ikke har barn, kommer hjem i ni-ti tiden på morgen uten å ha sagt ifra at han dro på nash. å han er ikke den letteste å få tak i på sånne tidspunkt heller.. så man blir jo bekymra. han er ikke ute så veldig ofte da.. men trur han har en tendens til å glemme at han ikke tåle like mye som før han fikk onga.. HI
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #17 Skrevet 30. desember 2009 hadde bedt han bli der han var noen dager til sånn at han ikke risikerte å bli fysisk skadet når han kom hjem.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #18 Skrevet 30. desember 2009 Jeg hadde blitt rasende , fly forbanna rett og slett!!!!! Blir irritert bare av å lese innlegget ditt:(
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #20 Skrevet 30. desember 2009 bra å se at det ikke bare er meg da.. hadde vel egentlig bestemt meg for å "klikke totalt i vinkel".. å hadde kjeftet litt på forhånd før jeg skrev innlegget.. men i moderate mengder siden jeg hadde publikum når jeg endelig fikk beskjeden om at han ikke kom hjem. så sku nu bare sjekke om det var jeg som overreagerte før jeg skjeller han ut enda mer når han kommer hjem. HI
nicless Skrevet 30. desember 2009 #21 Skrevet 30. desember 2009 Hadde blitt rasende.Dette var egoistisk.Ikke mye voksent gjort..
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2010 #23 Skrevet 1. januar 2010 Hadde blitt rasende. Heldigvis er jeg kortsint, så det hadde blitt en liten smell og ferdig med det. However så vet jeg at folk som har gjort sånne dumme ting, og jeg er nok også en sånn er jeg redd, gjerne kryper og kravler for å gjøre bot. Heller enn å bli uttalt sint, kan du be ham om de nyttingste ting. Og han gjør dem uten å mukke. Vaske noe skikkelig ekkelt, skifte noe på bilen som skulle vært gjort for lenge siden, bære noen tunge ting et godt stykke - han kommer til å gjøre alt du ber ham om. En sånn ting som det kvalifiserer til minst fire dagers krypemodus, så vær dronning og bli oppvartet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå