Kristi*trebarnsmor* Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 Noen som vet om besøksforbudet på barselavdelingen på A-hus er opphevet? Kan ikke se at det er det på sidene deres, men de var jo sist oppdatert i september... Takk for svar
Solsikke (venter nr 3&4) Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 dytter - jeg lurer også på dette....
m-mamma Skrevet 31. desember 2009 #3 Skrevet 31. desember 2009 Barselavdelingen har egne visittider Mandag - søndag kl. 18:00 - 19:00. BESØKSRUTINER VED BARSEL OG BARSELHOTELLET: Mor og barn trenger ro under oppholdet under oppholdet. Derfor har vi besluttet at kun far eller ledsager og søsken kan besøke barselavdelingen. Dette står det nå. Så vidt jeg kan skjønne er det opphevet for søsken, men de har innført restriksjoner på annet besøk. Litt deilig synes jeg. Synd for besteforeldre, men det er noen som drar inn hele storfamilien og det syntes jeg var umåtelig slitsomt sist (med andres besøk som ikke respekterte hviletider eller noe).
Bromelia Skrevet 31. desember 2009 #4 Skrevet 31. desember 2009 Det ble diskutert bare for noen få dager siden. Se her: http://www.barnimagen.com/forum/thread/141186884
turbomamma *fødte 21.mars* Skrevet 31. desember 2009 #5 Skrevet 31. desember 2009 Barselhotell? Har de fått barselhotell på AHUS? Ellers er det far og søsken som får komme på barsel. Men jeg har sett at det er noen som tar med seg babyene ut i vrimlearealene nede for å møte andre.
tesseliten Skrevet 31. desember 2009 #6 Skrevet 31. desember 2009 Det er kun lov at Far (eller den som skal være med på fødsel) får besøke, pga Svineinfluensa:( Var der i går da jeg datt ned trappa så jeg spurte åssen det var å få besøk. Mor kan selfølgelig møte andre men uten den lille:/ Har termin om 6 dager så jeg hadde håpet at dette forsvant, men Jordmor sa at det trodde hun ikke det ville gjøre enda, ettersom dette viruset liker kulde, så tror dem at det kommer en ny bølge nå som det har blitt så kaldt:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå