Gå til innhold

Godteri til den gravide;D


Ccathrine

Anbefalte innlegg

Idag har jeg vært et prakt eksemplar av en kjæreste:) Samboeren min kjører langtransport og har lite tid til å besøke familie, siden han bruker å prioritere meg og sånn andre små ting når han er hjemme. Men idag har jeg vært med han på 3 slektsbesøk, to av de var kommende oldeforeldre. Jeg har sittet å smilt og flirt i et rent smerte helvete i hele dag. På det første besøket satt jeg bare å klappet katten så jeg greide fint å skjule smertene der. På neste besøk satt jeg å strøk og strøk på denne magen siste halvdel av besøket. Og på det siste besøket slo smertene for fult inn, og på det 2,5 timer lange besøket måtte jeg reise meg flere ganger for å gå litt siden jeg hadde så vondt. Idag har magen vært som en diger værkende ball ifra jeg våknet. Har også hatt krampe i magen idag og trykk smerter lengst nede i magen flere ganger. Svigermor kaldte dette for kynnere så jeg må vist bare leve med det.

 

Å nå ligger jeg rett ut i sengen med min lille pc og spiser godteri som jeg fikk med min kjære:) Godteriet er en god trøst for all smerten jeg har pint meg igjenom idag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det gør jeg:) Hadd vondt i magen idag når jeg sto opp også. Merker jeg begynner å få hard mage, regner med det er en forstoppelse som holder på å bygge seg opp, så ikveld har jeg drukket mye vann og gått opp og ned trappen for å få igang systemet litt bedre:) Så da får vi se i morgen hvordan jeg er da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...