Gå til innhold

Mmm fikk en god ide eller??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså vi fikk noe rimelig kostbart i julepresang, det er ubrukt og var nok på fullpris, men nå kommer det på kampanje med hele 40% avslag, kan jeg da levere inn det nå og be om byttelapp for så og kjøpe det når varen kommer på kampanje??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, de fleste butikker godtar ikke tilgodelapper på salgs/kampanjevarer.

Skrevet

Det er ikke en god ide, hehe. Er vel en grunn for at man ikke kan bruke tilgodekortet under januarsalget. Da hadde vel alle vært like smartass som deg.

Skrevet

Nei, tilgodelapper kan ikke brukes på salgsvarer. Foreslår at du bruker energien din på å jobbe for pengene, fremfor å spekulere på hvordan du kan karre til deg "ufortjente" penger

Skrevet

Vanligvis kan man ikke bruke tilgodelapper på salgsvarer...

Skrevet

Da fikk jeg en bedre ide, jeg bytter inn gjenstanden, mottar tilgodelapp og kjøper varen til redusert pris når den er på kampanje så kan jeg kjøpe noe annet jeg ønsker på den aktuelle butikken når det skulle falle meg inn, da har jeg uansett tjent penger på handelen!

Skrevet

Men overlord, da...nå syns jeg du var skarp.

Skrevet

Dette er jo tull ! Jeg har faktisk fått masse tilgodelapper og gavekort rundt omkring nå i disse dager og har faktisk tjent som hi sier på endel pga dette.. Byttet klær som sønnen min fikk til jul på h&m og fikk 1000kr tilgode, og har handlet masse på salg bla noe av det jeg byttet inn, bare i riktige størrelser =)

Så lykke til !!

Skrevet

Muig det, men jeg blir litt uvel av folk som skal trikse og mikse for å tjene noen få kroner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...