Gå til innhold

hva syns dere om vogna,passer den til gutt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg får bare opp at produktet ikke ble funnet..

Skrevet

hehe, blie så nysgjerrig jeg, men så at det var en Emmaljunga? Bra vogner ihvertfall, så hvis den ikke er rosa så går det nok bra :)

Skrevet

Denne vogna har jeg, bare i svart og lyseblå :) Til gutt =)

Og den er kanonfiiiin!!=D

Skrevet

Akkurat den vogna har jeg til jente. men den passer jo begge kjønn, har den som barnehagevogn nå (til 1,5 åring). Stor og fin og sove i. Litt tung å bære ut og inn av bilen, kjøper derfor ny nettere vogn til nr. 2 som kommer i april.

Skrevet

noen sier vogna blir fort stygg om man vasker den med foktig klut,stemer det? man kan veld vaske av den?

Skrevet

Denne vognen har jeg, og den passer like godt til gutt som til jente. Det kommer vel mest ann på hvilken farge du velger på vognen/trekket. Jeg har den i mellomblå, veldig fin! Jeg har ikke brukt bag-delen enda, men gleder meg til å ta den i bruk. Har brukt sportsdelen masse, og det er vel den som blir skitten når barnet blir "stor" og griser. Vasker da trekket på 40 grader normal vask, med litt bløtlegging i badekaret først så ser vognen like god ut som ny! Perfekt! Ingenting å utsette på denne vognen, så lenge du ikke har en liten bil, noe vi ikke har!! Beste vognen jeg har prøvd!

Skrevet

Jeg kjøpte vognen min av tante, hun har hatt den i snart 4år, og den ser helt ny ut.

Skrevet

Jeg har også sånn, i mørk grønn og lime. Mange som spurte om vi trodde vi ventet gutt da vi valgte vogna. Men hvorfor kan ikke ei jente ha grønn vogn? Jeg hadde brukt alle farger, bare ikke rosa/lilla vogn til gutt. Kjempefin og GOD vogn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...