Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 Vi ble enige etter mye om og men om å feire nåttår hjemme hos svigers fordi de hadde så lyst til det. Nå krever plutselig svigers at vi skalovernatte med våre 2 barn. Jeg er veldig hjemmekjær og liker best å sove hjemme. Hadde allerede ordnet med sjåfør hjem og alt. men nei, nå sitter mannen her (som i utgangspunktet var enig med meg om at vi skulle hjem) å er sur og veldig sint. han tørr nemmelig ikke å si ifra til moren sin når han er uenig med henne. Jeg har sagt JA, vi kan feire nyttår med din familie, det blir koselig men jeg vil HJEM å sove. Så nå truer samboeren min med at han aldri vil blei med å besøke den gamle bestefaren min igjen osv. blir litt lei meg fordi jeg syntes ikke jeg krever så mye..
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #3 Skrevet 30. desember 2009 Var dere enige om å reise hjem i utgangspungtet er da ikke dette noe å krangle om nå? Hva er forrandret siden dere ble enige?
V.A.B Skrevet 30. desember 2009 #4 Skrevet 30. desember 2009 For ei pingle av en mann du har. Vis ham gjerne at jeg skrev det! Makan, voksne karen og så skal han ikke kunne si fra til sin mor om at han ikke vil sove der? Da får DU si det til dem da, evnt kan han sove der alene mens du reiser hjem. Ærlig talt...
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #5 Skrevet 30. desember 2009 Det som er mest praktisk er vel det dere bør gjøre. På nyttårsaften vil jeg tro det er mest praktisk at dere overnatter.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #6 Skrevet 30. desember 2009 himmel og hav? kan du ikke bare ringe moren hans da og si det du. eller la mannen din sove der så reiser du og barna hjem??? hallo hvor gamle er dere.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #7 Skrevet 30. desember 2009 En ting er at du er hjemmekjær, men for barna dine så er det vel best å få sove der de er?
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #8 Skrevet 30. desember 2009 Slik hadde vi det og 1 juledag, sku egentlig sove hos dem, men jeg vil helst hjem til senga. Sambo turte heller ikke å si ifra, så når vi begynte å kle på oss for dra, så lurte de på iallverden hva vi skulle. Jeg trodde sambo hadde sagt ifra. Og vi reiste hjem. Siden dere ble enig etter mye om og men (regner da med at du egentlig ville noe annet) at dere sku være hos hans foreldre, så burde jo han møte deg halveis og forstå at du vil hjem til din egen seng. Han fikk sin vilje, da kan jo du også få din =) Dette høres jo veldig barnslig ut, men jeg vet hvordan det er. Og forstår deg godt.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #9 Skrevet 30. desember 2009 Altså, alle fire skal visst dele en smal dobbeltseng. Vi har barn som sliter mye med øreverk for tiden og våkner mye. det er også en grunn til at jeg vil hjem. Vi bor jo bare 15 min unna. Hi
Gjest Skrevet 30. desember 2009 #10 Skrevet 30. desember 2009 Hva er vitsen i å overnatte? Har aldri likt det selv og kan ikke se noen grunn til det.... Feigt av mannen å ikke tørre å si fra. Men kan han altså ikke besøke din familie på dagtid om ikke du overnatter hos foreldrene hans? Merkelig å si...
Gjest Skrevet 30. desember 2009 #11 Skrevet 30. desember 2009 Herrefred. Ta utgangspunkt i hva som er best for barna. Vil tro det er bedre for dem å sove over, dersom det ikke er noe spesielt som taler imot (f.eks fyll). At du vil sove hjemme er virkelig et bagatellmessig problem dersom den eneste grunner er at du er "hjemmekjær"
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #12 Skrevet 30. desember 2009 Hjemmekjær er jeg med på, er det nemlig selv. Men av og til er det vel mulig å ofre en natt hos noen andre alikevel. I denne situasjonen hadde jeg nok ikke gjort det. For et naut av en mann!
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #13 Skrevet 30. desember 2009 Hvorfor har du "ordnet" sjåfør? Klarer dere ikke være edru nok til å kjøre hjem selv når dere feirer sammen med barna?
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #14 Skrevet 30. desember 2009 Leser av måten du skriver på (og unnskyld om jeg tar feil) at du ikke er spesielt begeistret for svigers og er lunken til å feire hos dem. Det merker sikkert din mann og kanskje han synes det er sårt at du er litt vrien og vrang når det gjelder å besøke dem og overnatte der
Gjest Skrevet 30. desember 2009 #15 Skrevet 30. desember 2009 Lurer litt på alle de som sier at barna skal "sove der de er" Eh, vet ikke med deres men etter min erfaring sover de fleste barn best hjemme i sin egen seng og det er vel endel å kreve at barn bare skal sovne der de måtte være i øyeblikket... Bare synes det er litt rart.. så lenge det ikke er langt å kjøre hjem må de da få lov til å sove i egne senger..
Gjest Skrevet 30. desember 2009 #16 Skrevet 30. desember 2009 Enig i det, men da må man i tilfelle dra hjem til vanlig sengetid dersom man har barn som ikke skal være våkne lenger enn vanlig. Og det er jo litt kjipt på nyttårsaften...
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2009 #17 Skrevet 30. desember 2009 Drit i svigers og dra hjem. Kjøp mannen dine tøfler til bursdagen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå