Tøysetipp Skrevet 30. desember 2009 #1 Skrevet 30. desember 2009 Blir litt skuffet og lei meg og.. Jeg er kanskje nærtagende, men jeg føler jeg må tåle alt uten å kunne reagere. For stakkars de vi var på besøk hos gjør en innsats nå etter at moren min døde. For å være der for meg og min familie. Så skal jeg glemme alt fra fortiden. Forskjellsbehandling, lite tilstedeværelse og interesse. Jeg får høre at jeg burde se mer ut som samboeren min. Om vedkommende bare kunne se meg i skjorte og dongeribukse istedenfor at jeg jåler meg. Forklarer meg om jakt og fiske som jeg skulle vært en idiot, ler og prøver å fremstille meg som dust. I sommer fikk jeg høre at jeg burde slanke meg. Jeg har følelsen av at jeg aldri er bra nok. Sånn har det vært hele livet mitt. Vedkommende skjønte at min søster ønsket barn, men at det ikke var rett at jeg om min lesbiske samboer prøvde. Det var jo ingen menneskerett å få barn. For så å latterliggjøre det... God jul, jeg savner deg MAMMA!!!!
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 30. desember 2009 #2 Skrevet 30. desember 2009 Uff da:( Sender deg en god klem Tøysetipp:)
PAVEEL Skrevet 30. desember 2009 #3 Skrevet 30. desember 2009 STOR KLEM Tøysetipp!!!! Og du er god nok! Ikke la familien la deg tro noe annet! For meg virker du som er friskt vindpust, ei som elsker "kona" si, barnet sitt, omgivelsene sine. Og vil du og dama få barn så kom igjen, heldigvis så er det ikke de som bestemmer om dere skal det eller ikke! Jeg er for at homofile skal få akkurat de samme rettighetene som hetrofile, er en SKAM at vi i snart 2010 forskjellsbehandler folk som har en annen legning, hudfarge, religion what so ever!
kokosyklus Skrevet 30. desember 2009 #4 Skrevet 30. desember 2009 hvis det hjelper litt, så frå jeg og gjennomgå av svigers innimellom. I sommer fikk jeg høre at jeg hadde sprengt buksa mi og de måler alt jeg spiser ( brødrene) og i tillegg sankker de om trening som om det var en religion jeg absolutt burde praktisere før noe ondt tar meg. ( jeg kan fint jogge 6 km på en halvtime, men det er bare tulletrening og bygger ikke noe styrke sier de) Jeg er absolutt normalvektig, men siden jeg velger å være det og ikke anorektisk eller boler ( ja faktisk) så er jeg en taper. Og siden jeg er hjemme med snupps er jeg også en taper i følge svigermor som roper: DU MÅ JO HA EN JOBB?!?!?!?!?!? Prøver bare å gi deg en liten oppmuntring, forstår godt at du savner normale folk som moren din rundt deg nå. Man er jo også ekstra sårbar i jula! Stor klem!
Hikken Skrevet 30. desember 2009 #5 Skrevet 30. desember 2009 God jul, Tøysetipp! Jeg "kjenner" deg ikke her, men synes du virker som et utrolig flott, hyggelig, rettferdig, oppegående og varmt menneske, og jeg unner deg alt godt i verden! Synd at andre mennesker ikke kan se det. Kjempestor jule- og nyttårsklem fra meg )
lengter daler ned i skjul... Skrevet 30. desember 2009 #6 Skrevet 30. desember 2009 uffamei! skjønner ikke at folk klarer å si noe sånt. Er det ingen av de som er der som reagerer på det? klem!
rudolfine Skrevet 30. desember 2009 #7 Skrevet 30. desember 2009 Sender en god klem, med ønske om bedre tider. Hev deg over de!!!
aomeg Skrevet 30. desember 2009 #8 Skrevet 30. desember 2009 Dårlig gjort.Hev deg over det! Noen må alltid mene noe...uansett...*trøsteklem*
Silja FullFres McQueen Skrevet 30. desember 2009 #9 Skrevet 30. desember 2009 Det er da man tar frem strengstemmen og sier "Schtapp`en!!!" Og så snur man på hælen og går. Slike folk trenger man ikke i livet sitt. Nei vettuhva... *goklem* =)
chrisallic Skrevet 31. desember 2009 #10 Skrevet 31. desember 2009 Heisann tøysetipp! Hvordan vedkommende var og oppførte seg da du var på besøk sier mer om dem en deg. Du er et oppegående menneske og self er du bra nok! Her må du heve hode og tenke at enkelte folk ikke er riktig vel bevart. Forstår godt at du savner moren din og i høytider må det være ekstra tungt,sender deg en klem og et ønske om er godt nytt 2010 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå