Gå til innhold

Bare drøyt 14 timer til, så skal hvertfall ikke jeg knipe igjen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å tro på at dette blir en 2010-baby. Forrige fødsel tok 48 timer fra vannet gikk, så når ikke noe har startet enda... Termin 6. januar, så spenningen på om det blir 09 eller 10 har vært stor. Det viktigste er jo at alt går bra, men jeg unner jo den lille å heller være eldst enn yngst i alle sammenhenger. I morgen rett før midnatt tror jeg at jeg skal løpe en trapp eller 2... Og mannen gleder seg til det åpnes for sex - hihi...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her ble det åpnet for sex i dag, men kun fordi jordmor gav meg en garanti for at det ikke blir noen fødsel på denne siden av årsskiftet! Så vi har hatt oss et par ganger for å hjelpe til på modningen. Håper jeg slipper to uker med overtid på det viset.

Skrevet

Hihi, ja det er ikke akkurat sex 2 ganger per dag jeg ser for meg for tiden...men kanskje hyggelig for mannen med et par omganger før det blir uaktuelt noen uker ;)

Skrevet

i morgen kveld kl 23.59 åpnes det for sex igjen her :D har gått med kraftige kynnere 1 uke nå å er livredd for å gå i fødsel før 2010. hehe har ikke termin før om 24 dager så i teorien burde det holde, men legen mente at jeg burde holde meg helt i ro frem til 00.00 i mårra kveld for å være sikker :)

Skrevet

Vi skal ha gjester i morgen, men jeg har fortalt dem at vi blir borte en liten stund rett over midnatt:) He he, neida. Vi må vel vente til gjestene er ute av huset:)

Skrevet

hehe det hadde jo blitt en litt morsom seanse :D

Skrevet

Henger meg på her! :) Siden vi skal overnatte borte, så blir det vel ikke noe action akuratt i morgen, men fra 1.januar... oi oi oi, da skal det meste prøves! ;)

Har termin 10.januar da, så det går vel iallfall en uke inn i det nye året før det skjer noe her tenker jeg, men det er lov å prøve! :)

Lykke til alle sammen. Er strålende fornøyd med at det høyst høyst sannsynlig ikke blir 2009-baby på oss.

Skrevet

Kan hende det blir noe action i senga her i natt ja, hehe!;) Ikke noe stress da, har termin 7. januar. Men har ikke hatt sex på en stund for å ikke risikere noe..;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...